Прокачування (видалення повітря) з гідравлічної системи підсилювача рульового управління необхідна після будь-яких робіт, пов'язаних з розгерметизацією системи (заміна насоса або трубопроводів). Ознакою наявності повітря в системі є підклинювання рульового колеса при спробі різко повернути його. Крім того, насос видає підвищений шум у момент повороту рульового колеса, а рідина в бачку зазвичай спінюється.
1. Залийте робочу рідину в систему гідропідсилювача до мітки «МАХ» (див. «Перевірка рівня і доливання робочої рідини в бачок гідропідсилювача рульового управління»).
2. Пустіть двигун і поверніть рульове колесо до упору в одну сторону.
Попередження
Не утримуйте рульове колесо в крайньому положенні більше 10 секунд. Двигун повинен працювати в режимі холостого ходу.
3 Поверніть рульове колесо до упору в протилежну сторону.
4. Встановіть рульове колесо в середнє положення і заглушіть двигун.
5. Перевірте рівень робочої рідини в бачку гідропідсилювача і при необхідності долийте.
Примітка
Рівень робочої рідини в бачку при холодному двигуні повинен знаходитися між мітками «МIN» і «МАХ».
6. Повторюйте операції 2~5 до тих пір, поки рівень робочої рідини в бачку не перестане знижуватися.