РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Передня підвіска

Передня підвіска незалежна, важільно-пружинна, типу Макферсон, з телескопічними амортизаторными стійками, витими пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.
Основним елементом передньої підвіски є телескопічна амортизаторні стійка 5 (рис. 7.1), що поєднує функції телескопічного елемента направляючого механізму і демпфуючого елемента вертикальних коливань колеса відносно кузова. На амортизаторной стійки зібрані
вита циліндрична пружина 4 і верхня опора в зборі з підшипником і буфером стиснення, через яку передається навантаження на кузов автомобіля.
Амортизаторні стійка з'єднана з нижнім важелем 8 підвіски кульовою опорою 1. Нижній важіль прикріплений до поперечки передньої підвіски за допомогою сайлентблока і резинометалличні шарніра. Поперечка, в свою чергу, прикріплена до основи кузова болтами 7 і 11.
Стабілізатор поперечної стійкості з встановленими на ньому гумовими втулками з'єднаний з поперечкою 10 передньої підвіски автомобіля двома скобами, а зі стійкою передньої підвіски - 6 стійками стабілізатора.
 

Рис. 7.1. Передня підвіска: 1 - опора; 2 - поворотний кулак; 3 - нижня тарілка пружини; 4 - пружина; 5 - телескопічна амортизаторні стійка; 6 - стійка стабілізатора поперечної стійкості; 7 - передній болт кріплення поперечки до основи кузова; 8 - нижній важіль; 9 - штанга стабілізатора поперечної стійкості; 10 - поперечка передньої підвіски; 11 - задній болт кріплення поперечки до основи кузова

 

 


Зміст

.