Система пасивної безпеки (SRS) автомобіля Chery Tiggo об'єднує в комплексі фронтальні подушки безпеки для водія і переднього пасажира, ремені безпеки для водія і всіх пасажирів. Інерційні ремені безпеки для водія і переднього пасажира оснащені піротехнічними преднатяжителями і обмежувачами зусилля натягу.
Попередження
Подушки безпеки не замінюють ремені безпеки. Більш того, при русі автомобіля водій і передній пасажир обов'язково повинні бути пристебнуті ременями, так як у випадку дорожньо-транспортної пригоди спрацювала подушка безпеки сама може завдати не пристебнутому ременем людині важку травму.
У систему SRS входять наступні компоненти;
- модуль подушки безпеки водія, розташований в маточині рульового колеса і складається з гібридного газогенератора, контейнера, складеної в ньому оболонки подушки, закритою декоративною кришкою, і кріпильних деталей. Гібридний газогенератор складається з корпусу, наповненого стисненим інертним газом і твердим піротехнічним речовиною. При згорянні піротехнічного речовини стиснений газ, нагріваючись, розширюється. При цьому з отворів, розташованих у верхній частині корпусу газогенератора, виділяється газ, що наповнює складену подушку;
- модуль подушки безпеки переднього пасажира, що знаходиться в панелі приладів з боку пасажира і складається з піротехнічного газогенератора, контейнера, складеної в ньому оболонки подушки, закритою декоративною кришкою, і кріпильних деталей. Піротехнічний газогенератор складається з корпусу, наповненого тільки твердим піротехнічним речовиною. Газ в ньому виділяється при згорянні піротехнічного речовини;
- електронний блок керування та діагностики (ЕБУ) системи пасивної безпеки, встановлений під облицюванням тунелю статі на кронштейні і керуючий системою;
- ремені безпеки;
- пристрої попереднього натягу передніх ременів безпеки, вмонтовані в котушки ременів і забезпечують рух стрічки ременя безпеки зворотного її наматыванию на котушку стрічки. Відрізняються від звичайних інерційних ременів наявністю газогенератора з трубкою, наповненою сталевими кульками, і котушкою стрічки з шестірнею Газогенератор піротехнічного дії. При згорянні виділяється газ штовхає по трубці сталеві кульки на шестерню котушки стрічки, забезпечуючи її обертання,
- контрольна лампа діагностики системи, розташована в комбінації приладів автомобіля, використовується для відображення стану діагностики та несправності електричної схеми системи;
- обертовий з'єднувач - струмопровідний елемент, що входить у вузол підрульових перемикачів. Призначений для з'єднання контактів запалу-запальника гібридного газогенератора модуля подушки безпеки водія з електричної схеми системи.
Примітка
Передній ремінь безпеки з пристроєм попереднього натягу позначається на вшитою в стрічку етикетці написом «AIRBAG».
Електронний блок управління з допомогою датчика прискорень, що знаходиться безпосередньо в самому блоці, визначає силу і напрямок удару при дорожньо-транспортній пригоді і формує електричний сигнал на запал-запальник газогенератора модулів подушок безпеки та ременів з пристроєм попереднього натягу.
Система спрацьовує при фронтальному зіткненні на швидкості не менше 32 км/год у напрямку від 30° зліва до 30° праворуч від центральної осі автомобіля. Система не спрацьовує при зіткненні на малих швидкостях і при зіткненні під кутом більше 30° відносно центральної осі автомобіля, при ударах збоку, ззаду і при перекиданні.
Електронний блок управління, отримавши сигнал відатчик прискорення, видає команду на піротехнічні елементи преднатяжителей ременів перед активацією подушок безпеки і збільшує натяг ременів. Преднатяжители забезпечують своєчасне реагування на аварійну уповільнення автомобіля, притягаючи водія і пасажирів до спинок сидінь, виключають подальше переміщення їх вперед по інерції і отримання травм від спрацювала подушки безпеки.
До додаткових елементів системи пасивної безпеки також можна віднести підголовники, встановлені на спинках сидінь. Підголівники запобігають пошкодження шийних хребців людей, що сидять в автомобілі, при сильному ударі ззаду і при спрацьовуванні подушок безпеки.
Нижче описаний процес зняття і установки подушок, ременів і блоку управління системи безпеки. Регулювання положення підголівників і їх зняття описані в розд. 1 «Пристрій автомобіля» (див. «Регулювання положення передніх сидінь»)
Попередження
Для діагностики і ремонту електронних систем пасивної безпеки потрібні спеціальне устаткування і оснащення. У разі виходу їх з ладу звертайтеся на спеціалізовану станцію технічного обслуговування. Даний розділ призначений тільки для ознайомлення з положенням основних елементів і їх призначенням. Одко при ремонті рульового керування, електрообладнання, окремі
елементи системи перешкоджають проведенню робіт, тому процес їх зняття і установки описаний у цьому посібнику. Щоб уникнути одержання травм суворо дотримуйтеся рекомендованої послідовності проведення роботи.