РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Коробка передач

На автомобілі Chery Tiggo встановлюють механічні коробки передач типу QR523МНС (з двигуном SQR481FС),  QR523МНB (з двигунами 4G63 і 4G64 і приводом на одну вісь) і QR523T (з двигуном 4G64 і повним приводом). Коробки передач розрізняються конструкцією окремих деталей, але мають принципово загальні компонування і настановні розміри.
Коробка передач виконана за двухваль - ною схемою з п'ятьма синхронізованими передачами переднього ходу. У коробки передач і головної передачі з диференціалом загальний картер 1 (рис. 6.2). До передньої частини картера коробки передач приєднаний картер б зчеплення. Задня частина картера коробки передач закрита литий кришкою.
Первинний вал виготовлений за одне ціле з провідними шестернями НІ передач. Крім того, на валу розташовані зафіксована на шліцах вала шестерня V передачі та вільно обертаються на голчастих підшипниках провідні шестерні ЦПУ передач з синхронізаторами.
Вторинний вал виготовлений за одне ціле з ведучою шестірнею головної передачі. На вторинному валу також встановлені вільно обертаються на голчастих підшипниках ведені шестерні НІ передач. 11Н1V передач і V передачі.

Рис. 6.2. Механічна коробка передач: 1 - картер коробки передач; 2 - кронштейн лівої опори силового агрегату; 3 - вилка виключення зчеплення; 4 - робочий циліндр приводу вимикання зчеплення; 5 - вимикач світла заднього ходу; 6 - картер зчеплення; 7 - важіль вибору передач; 8 - важіль перемикання передач; 9 - датчик положення колінчастого валу двигуна; 10 - кронштейн кріплення тросів управління коробкою передач; 11 - датчик швидкості; 12 - кронштейн задньої опори силового агрегату/

Привід керування механічною коробкою передач складається з куліси важеля перемикання передач з кульовою опорою, встановленої на підставі кузова, двох тросів перемикання і вибору передач, а також механізму, встановленого в картері коробки передач. Для забезпечення чіткого включення передач важіль 8 перемикання передач механізму перемикання виготовлений за одне ціле з масивним противагою. Троси вибору і перемикання передач конструктивно відрізняються один від одного і невзаємозамінні.
Головна передача виконана у вигляді пари циліндричних шестерень, підібраних по шуму. Крутний момент передається від веденої шестерні головної передачі на диференціал і далі на приводи передніх коліс.
Конічний диференціал, двохсателлітний. Герметичність з'єднання внутрішніх шарнірів приводів передніх коліс з шестернями диференціала забезпечується сальниками.
Для ремонту коробки передач потрібні великий набір спеціальних інструментів і відповідна підготовка виконавця, тому в даному розділі розглянуті тільки процеси зняття і установки коробки передач, заміни її ущільнень і ремонту приводу. Для ремонту коробки передач звертайтеся в спеціалізований сервіс.
Порядок заміни масла в коробці передач описаний у підрозділі «Перевірка рівня і заміна масла в коробці передач»/


Зміст

.