Після того зняття літніх або зимових коліс вам необхідно знайти відповідне мо для їх складування. Для цього найкращим підходить сухе і темне приміщення, температура в якому не перевищує +25 °с. Якщо колесам буде занадто жарко або холодно, вони покриються дрібними тріщинами, що скоротить час їх Експлуатації. Простежте за тим, щоб шини не лежали ближче одного метра до джерела обігріву приміщення
Зберігайте бензин і мастильні матеріали подалі від шин, так як вони здатні їх роз'їсти.
При сезонної перестановку коліс промаркіруйте крейдою напрямок обертання і місце установки знятої шини чи колеса: ПП - переднє праве, ПЛ - переднє ліве, ЗП - заднє праве, ЗЛ - заднє ліве.
Якщо сезонний комплект складається з шин з дисками (рис. 14.6, А), то кращим варіантом буде підвісити колеса через центральний отвір диска або скласти один на одного (колодязем). Попередньо можна трохи
їх підкачати Гуму окремо від дисків так зберігати не можна: під вагою інших кілець борту і протектори нижніх деформуються, зчеплення з дорогою погіршиться, шини будуть швидко і нерівномірно зношуватися. Шини без дисків (див. рис. 14.6, Б) зберігають у вертикальному положенні (на підлозі або полиці), приблизно раз на місяць їх треба перевертати навколо осі. Якщо всередині шини знаходиться камера, треба значно зменшити тиск в ній. Окремо зберігаються камери не треба м'яти і складати, так какэто призводить до утворення складок, а потім і тріщин. Перед початком зберігання можна посипати шини тальком, щоб вони не злиплися.
Рис. 14.6. Способи зберігання шин: А-зберігання коліс в зборі з шинами; Б - зберігання шин