РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Електрообігрів скла вікна двері задка

Нагрівальний елемент скла вікна двері задка складається з горизонтальних струмопровідних смуг, з'єднаних по обидва боки вертикальними шинами. Одна шина з'єднана з «+» бортової електромережі, інша - з «масою» кузова. Напруга живлення електрообігрівача 12 Ст.
Якщо після включення електрообігріву поверхню скла залишилася неочищеної, перевірте контрольною лампою або вольтметром, є напруга живлення на висновках нагрівального елемента скла. Для цього контрольну лампу (або вольтметр) підключіть до висновку «+» електрообігрівача і «масі» кузова. Якщо напруга живлення відсутній, перевірте електропроводку ланцюга живлення елемента і усуньте несправність
Якщо ланцюг живлення нагрівального елемента справна, перевірте справність його струмопровідних смуг.
Перевірку проводять при працюючому двигуні і включеному электрообогреве. Вольтметром по черзі виміряйте напругу на всіх смугах, приєднавши один висновок вольтметра до «масі» кузова, а інший - послідовно до струмопровідних смугах Якщо напруга, виміряна вольтметром на початку і в кінці смуг, однаково і приблизно дорівнює напрузі акумуляторної батареї, перевірте надійність контакту «масового» дроти нагрівального елемента з кузовом автомобіля.
Напруга на смузі повинна зменшуватись по мірі віддалення місця приєднання вольтметра від шини позитивної полярності елемента. Напруга необхідно вимірювати принаймні в двох місцях на однаковій відстані від осі симетрії, щоб виключити ймовірність пропуску пошкодженої ділянки. При виявленні невідповідності показань на одній із смуг переміщайте контакт проводу вольтметра вздовж цієї смуги до тих пір, поки напруга не стане рівним нулю. Різке зниження напруги вказує на розрив смуги в цьому місці. Відзначте на зовнішній поверхні скла крейдою або склографом місце розриву для подальшого ремонту пошкодженої ділянки.
Для ремонту нагрівального елемента можна використовувати один з наявних у продажу спеціальних наборів. Незважаючи на те, що набори виготовлені різними виробниками, їх склад приблизно однаковий і всі вони забезпечені інструкцією по застосуванню. Нижче наведено типовий порядок роботи сэтими наборами.
1. Видаліть ділянка смуги завдовжки б мм з кожного боку пошкодженого місця.
2. Протріть пошкоджене місце чистою тканиною, змоченою в спирті.
3. Наклейте на скло в місці пошкодження смуги ремонтну липку стрічку або два відрізка звичайної липкої стрічки зверху і знизу ремонтованої ділянки, причому відстань між відрізками липкої стрічки повинна відповідати ширині струмопровідної смуги на склі.
4 Ретельно перемішайте затверджувач з основним складом сріблястого кольору. Якщо затверджувач загус, помістіть упаковку з ним в гарячу воду і дочекайтеся, коли затверджувач ста немає рідким.
5. Нанесіть дерев'яною лопаткою композицію на ремонтується ділянка і зніміть липку стрічку.
6. Встановіть нагрівач на відстані 25 мм від пошкодженого місця і нагрівайте композицію протягом 1~2 хв. Мінімальна температура нагріву 149 °C

Примітка
У деяких наборах складу нагрівати не треба: він полімеризується при кімнатній температурі.

7. Якщо після сушіння смуга обесцветилась, нанесіть на неї щіткою тонуючий йодний склад - колір смуги відновиться. Після того як йодний складу потоне протягом 30 з, витріть чистим тряпицей без ворсу.
його надлишки. Під час полімеризації ремонтної композиції, що триває 24 год, виключіть будь-який механічний вплив на відремонтовану ділянку смуги.
8. Включіть і перевірте роботу нагрівального елемента заднього скла.
Якщо провід відірвався від шини, припаяйте його припоєм, що містить 3% срібла і каніфольний пасту в якості флюсу, у наступному порядку.
1. Очистіть місце пайки на шині і жилу дроту.
2. Пензликом нанесіть на сполучаються місця проводи та шини трохи каніфольної пасти.
3. Нанесіть тонкий шар припою на жилу дроту.
4. Припаяйте провід до шини, уникаючи перегріву деталей, що з'єднуються.

Зміст

.