Для попередньої перевірки правильності регулювання приводу стояночного гальма підніміть важіль приводу вгору до упору, при цьому ви повинні почути 3–5 клацань храпового пристрою. Якщо кількість клацань не вкладається в зазначений інтервал або автомобіль не утримується стоянковим гальмом (див. «Перевірка стоянкового гальма»), відрегулюйте привід.
Регулювальний вузол привода стоянкового гальма розташований у салоні під облицюванням тунелю підлоги.
Вам будуть потрібні: два ключа «на 10», пасатижі.
1. Перевірте правильність регулювання зазорів між гальмівними колодками і барабанами гальмівних механізмів задніх коліс. Для цього кілька разів сильно натисніть на педаль гальма при опущеному до упору вниз важелі приводу ручного гальма.
2. Вивісьте задню частину автомобіля і встановіть її на надійні опори.
3. Зніміть задню частину облицювання тунелю підлоги (див. «Зняття і установка облицювання тунелю статі»).
Примітка
Сидіння водія знято для наочності. Для того щоб отримати доступ до кріплення облицювання і до регулювального вузла приводу стояночного гальма, знімати сидіння не потрібно.
4. Підніміть важіль стоянкового гальма на чотири клацання.
5. Послабте затяжку контргайок...
6. ...і, утримуючи троси від провертання, по черзі завертайте регулювальні гайки до моменту повного загальмовування задніх коліс.
7. Затягніть контргайки і встановіть задню частину облицювання тунелю підлоги.
8. Встановіть автомобіль на колеса.
Датчик ручника A15 (A11-3720013) | 307 грн. |