Між фланцями головки блоку циліндрів і впускної труби встановлена прокладка ущільнювача, виготовлена з пресованого азбестового листа, армованого сталлю. При порушенні герметичності цієї прокладки двигун працює нерівно («троїть»). Якщо не вдається усунути несправність підтяжкою кріплення впускної труби, замініть прокладку.
Для заміни прокладки впускної труби від'єднувати будь-які шланги (крім шланга системи вентиляції картера двигуна) і дроти не потрібно. Їх гнучкість дозволяє відвести вхідну трубу від головки блоку циліндрів на відстань, достатню для зняття прокладки.
Вам будуть потрібні: торцева головка «на 13», пасатижі, викрутка з хрестоподібним лезом.
1. Від'єднайте наконечник троса від сектора приводу дросельної заслінки, витягніть оплетіння троса з кронштейна і відведіть трос в сторону (див. «Регулювання та заміна троса приводу дросельної заслінки»).
2. Від'єднайте колодку джгута проводів від виходів датчика положення дросельної заслінки ...
3. ... від виходів регулятора холостого ходу ...
4. ... від виходів датчика абсолютного тиску у впускній трубі ...
5. ... і від виходів форсунок системи упорскування палива.
б. Від'єднайте колодку джгута проводів від виходів датчика фаз газорозподільного механізму ...
7. ... і відведіть джгути проводів в сторону.
8. Роз'єднайте пластмасовий хомут, що з'єднує паливну рампу і спрямовуючу масловимірювального щупа.
9. Ослабте затягування хомута і від'єднайте повітропідвідний шланг від патрубка дросельного вузла.
10. Зніміть паливну рампу і, не відєднуючи від неї шланг, щоб уникнути розгерметизації системи, відведіть рампу в сторону (див. «Зняття і установки паливної рампи»).
11. Зніміть дросельний вузол (див. «Зняття і установка дросельного вузла»).
12. Відпустіть хомут кріплення вакуумного шланга до ресивера, стиснувши його відігнуті вушка, посуньте хомут по шлангу ...
13. ... і від'єднайте шланг від ресивера.
14. Ослабте затягування хомута ...
15. ... і від'єднайте від патрубка ресивера шланг вентиляції картера.
16. Виверніть два болти кріплення підтримуючого кронштейна до впускної трубі і один болт кріплення до блоку циліндрів.
17. Виверніть два болти кріплення підсилювача до ресивера ...
18. ... одну гайку кріплення підсилювача і впускної труби до голівки блоку циліндрів ...
19. ... і зніміть підсилювач.
20. Відверніть гайки кріплення впускної труби до головки блоку циліндра ..
Примітка
Так розташовані місця кріплення впускної труби.
21. ... і зніміть вхідну трубу в зборі з ресивером.
22. Зніміть стару прокладку.
23. Видаліть залишки старої прокладки з привалочних поверхонь впускної труби і головки блоку циліндра.
24. Виверніть два болта 1 і три гайки 2 ...
25. ... та послабте ресивер і вхідну трубу.
26. Зніміть стару прокладку зі шпильок ресивера.
27. Видаліть залишки старої прокладки з привалочних поверхонь впускної труби і ресивера.
28. Встановіть нові прокладки і всі зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.
Прокладка впускного колектора Amulet (480ED-1008021) | 17 грн. | |
Прокладка впускного колектора (480ed-1008021) | 21 грн. | |
Прокладка впускного колектора Chery Amulet KIMIKO (480ED-1008021-KM) | 51 грн. |