РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Стартер

Стартер автомобіля Chery Amulet являє собою чотирьохполюсний чотирьохщітковий електродвигун постійного струму зі збудженням від постійних магнітів, поєднаний з планетарним редуктором і електромагнітним двообмоточним тяговим реле.

Рис. 10.7. Деталі стартера

Рис. 10.7. Деталі стартера: 1 - гвинт кріплення тягового реле до передньої кришки; 2 - шайби; 3 - передня кришка; 4 - стопорне кільце муфти привода; 5 - упорне кільце муфти приводу; 6 - муфта приводу; 7 - важіль привода; 3 - якір тягового реле; 9 - поворотна пружина; 10 - тягове реле; 11 - накладка опори важеля приводу; 12 - демпфер опори важеля приводу; 13 - гвинт кріплення задньої кришки зі сторони колектора; 14 - стяжний болт; 15 - сателіт; 16 - задня кришка; 17 - вал привода; 18 - щітковий вузол; 19 - сонячна шестерня; 20 - ротор; 21 - статор; 22 - кільце ущільнювача планетарного редуктора

Кришки 3 і 16 (рис. 10.7) і корпус статора 21 стягнуті двома болтами 14. У корпусі статора закріплені постійні магніти. Обертання від ротора 20 електродвигуна передається валу 17 приводу через планетарний редуктор, що складається з сонячної шестерні 19, водила, виготовленого за одне ціле з валом 17 приводу, і трьох сателітів 15. На валу привода встановлена роликова муфта 6 вільного ходу.

Вали приводу і ротор обертаються в двох металокерамічних втулках підшипників, запресованих у кришки 3 і 16.

На кришці 3 закріплено тягове реле 10, якір 8 який через важіль 7 переміщує муфту 6 приводу. При повороті ключа у вимикачі (замок) запалення в положення «II!» (стартер) напруга від акумуляторної батареї подається на втягуюче і утримуючу обмотки тягового реле 10, якір 8 тягового реле переміщує важіль 7 і шестерня привода муфти 6 приводу стартера входить в зачеплення із зубчастим вінцем маховика двигуна. Одночасно якір тягового реле замикає силові контакти (в цей момент втягуюча обмотка вимикається) - на електродвигун стартера подається напруга від акумуляторної батареї. Ротор 20 стартера через планетарний редуктор провертає колінчастий вал двигуна. Після пуску двигуна, коли частота обертання шестерні перевищує частоту обертання валу стартера, муфта вільного ходу розблокується і пробуксовує, тим самим оберігаючи стартер від високої частоти обертання і пошкоджень.

Технічна характеристика стартера

Номінальна потужність, кВт ... 1,2
Номінальна напруга, В ... 12

Режим роботи стартера короткочасний, його тривалість до 10 с. При негативній температурі допускається тривалість роботи до 15 с. Стартер живиться від акумуляторної батареї ємністю 60 А-г. Він відноситься до відновлюваних обслуговуваних виробів.

Корисні поради
Для того щоб уникнути багатьох несправностей стартера, дотримуйтеся простих правил при його експлуатації:
- при пуску двигуна вмикайте стартер не більше ніж на 10-15 с і повторно
- через 20-30 с. Безперервна тривала робота стартера може привести до його перегріву. Якщо після трьох спроб двигун не пускається, то слід перевірити і усунути несправності в системі живлення двигуна або в системі запалювання;
- після пуску двигуна негайно вимкніть стартер, так як тривале обертання шестерні приводу маховиком може призвести до пошкодження муфти вільного ходу стартера;
- не пересувайте автомобіль з допомогою стартера, так як це викликає значне перевантаження і пошкодження.

Можливі несправності стартера, їх причини та способи усунення

Причина несправності Спосіб усунення
При включенні стартера якір не обертається, тягове реле не спрацьовує
Несправна або повністю розряджена акумуляторна батарея Зарядіть або замініть акумуляторну батарею
Сильно окислені полюсні виводи акумуляторної батареї і наконечники проводів або слабо затягнуті наконечники Очистіть полюсні виводи і наконечники проводів, затягніть і змажте вазеліном
Міжвиткове замикання у втягуючій обмотці тягового реле, замикання її на «масу» або обрив Замінити тягове реле
Обрив в ланцюзі живлення тягового реле стартера Перевірте дроти і їх з'єднання в ланцюзі між штекерами «50» стартера і вимикача запалювання
Несправна контактна частина вимикача (замка) запалювання Замініть контактну частину вимикача (замка) запалювання
Заїдання якоря тягового реле Зніміть реле, перевірте легкість переміщення якоря
Підгорання колектора, зависання щіток або їх знос Зачистіть колектор, замініть щітки
При включенні стартера якір не обертається або обертається дуже повільно, тягове реле спрацьовує
Несправна або розряджена акумуляторна батарея Зарядіть або замініть акумуляторну батарею
Окислені полюсні виводи акумуляторної батареї і наконечники проводів, слабо затягнуті наконечники Очистіть полюсні виводи і наконечники проводів, затягніть і змажте вазеліном
Ослаблено кріплення наконечників дроту, що з'єднує силовий агрегат з кузовом Підтягніть кріплення наконечників дроту
Окислені контактні болти тягового реле або ослаблені гайки кріплення наконечників проводів на контактних болтах Зачистіть контактні болти, затягніть гайки кріплення проводів
Підгорання колектора, зависання щіток або їх знос Зачистіть колектор, замініть щітки
Обрив або замикання в обмотці якоря Замініть якір
При включенні стартера тягове реле багаторазово спрацьовує і відключається
Розряджена акумуляторна батарея Зарядіть батарею
Обрив або замикання в утримуючій обмотці тягового реле Замінити тягове реле
Велике падіння напруги в ланцюзі живлення тягового реле з-за сильного окислення наконечників проводів Перевірте дроти і їх з'єднання в ланцюзі від акумуляторної батареї до штекера «50» стартера
При включенні стартера якір обертається, маховик не обертається
Пробуксовування муфти вільного ходу Замініть муфту
Шестерня приводу не входить в зачеплення із зубчастим вінцем маховика (прослуховується шум, знос західної частини зубів маховика) Замініть привід або маховик
Шум стартера при обертанні якоря
Надмірний знос підшипників (втулок валу якоря) Замініть підшипники або кришки стартера
Ослаблено кріплення стартера або зламана його кришка зі сторони привода Підтягніть гайки кріплення або замініть кришку стартера з боку приводу
Пошкоджені зуби шестерні приводу або вінця маховика Замініть привід або маховик
Шестерня не виходить із зачеплення з маховиком
Заїдання муфти на шліцах вала привода Очистіть шліци і змастіть їх моторним маслом
Заїдання якоря тягового реле Замініть тягове реле або усуньте заїдання

Зміст

Запчастини

Стартер (A11-3708110)

Стартер Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-3708110-KM) 2230 грн.
Стартер A15 (A11-3708110) 2063 грн.
Стартер (a11-3708110) 2090 грн.
Стартер Chery Amulet/Karry KLM (A11-3708110) 2042 грн.
Стартер (CDN) A15 A11-3708110 (CDN6053) 3192 грн.
Стартер 1.6L (a11-3708110) 2780 грн.
Стартер 1.6L (a11-3708110) 2466 грн.

Стартер (A11-3708110AD)

Стартер Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-3708110AD-KM) 2230 грн.
Стартер Chery Amulet/Karry KLM (A11-3708110AD) 2042 грн.
.