Перед розбиранням стартера переконайтеся в його справності шляхом простих перевірок.
1. Перевірте легкість переміщення муфти приводу уздовж вала. Проверніть шестерню привода. Вона повинна легко провертатися щодо маточини муфти в напрямку обертання якоря і не повинна провертатися в протилежному напрямку.
2. З'єднайте проводами для «прикурювання» клему «мінус» знятої з автомобіля акумуляторної батареї з корпусом стартера. Другий провід підключіть одним кінцем до клеми «плюс» акумуляторної батареї, а іншим - до виходу керуючого проводу тягового реле. Якщо тягове реле справно, пролунає клацання і висунеться муфта приводу. В іншому випадку тягове реле підлягає заміні.
3. Від'єднайте дріт від керуючого виведення тягового реле і приєднайте до нижнього контактного болту тягового реле. Ротор стартера повинен почати обертатися з частотою понад 5000 хв"'. В іншому випадку відремонтуйте стартер.
Вам будуть потрібні: ключі «на 8», «на 13», викрутки з плоским і хрестоподібним лезом, пасатижі з вузькими губками, молоток, тестер, штангенциркуль.
1. Зніміть стартер з автомобіля (див. «Зняття і установка стартера»).
2. Ключем «на 13» відверніть гайку кріплення шини до контактного болту тягового реле.
3. Виверніть два гвинти кріплення тягового реле...
4. ...і зніміть реле.
5. Вийміть з тягового реле якір...
6. ...і поворотну пружину.
7. Ключем «на 8» виверніть два стяжних гвинта.
8. Зніміть задню кришку стартера.
9. Виверніть два гвинти кріплення до кришки щіткового вузла...
10. ...і вийміть щітковий вузол з кришки.
11. Перевірте переміщення щіток в корпусі. Вони повинні переміщатися легко, без заїдань. Заміряйте висоту щіток. Якщо висота щіток менше 7 мм, щітковий вузол необхідно замінити.
12. Огляньте задню кришку стартера. Якщо втулка в кришці зношена або на ній виявлені задираки, раковини та інші дефекти, необхідно замінити втулку або кришку в зборі з втулкою.
13. Роз'єднайте корпус стартера (статор) і передню кришку в зборі з редуктором.
14. Зніміть зі статора ущільнювальне кільце.
15. Вийміть ротор із статора.
16. Огляньте ротор. Якщо колектор забруднений або на ньому є ризики, подряпини та інші дефекти, прошліфуйте колектор дрібною скляною шкуркою. При значній шорсткості колектора або виступанні слюди між його пластинами проточіть колектор на токарному верстаті і потім прошліфуйте дрібною скляною шкуркою. Биття колектора відносно цапф вала не повинно перевищувати 0,05 мм Перевірте надійність пайки виводів обмотки ротора до пластин колектора. Огляньте обмотку по торцях ротора, діаметр обмотки повинен бути менше пакету заліза ротора. В іншому випадку замініть ротор.
17. Огляньте стан шестерні валу ротора на відсутність пошкоджень у вигляді забоїн і шорсткостей. При можливості незначні пошкодження видаліть дрібнозернистою наждачною шкуркою.
18. Перевірте обмотку якоря на коротке замикання за допомогою тестера, включеного в режимі вимірювання опору. Опір повинен прагнути до нескінченності.
19. Вийміть демпфер опори важеля приводу.
20. Вийміть накладку опори важеля приводу.
21. Вийміть з передньої кришки вал приводу в зборі з муфтою вільного ходу.
22. Огляньте передню кришку стартера і при виявленні тріщин замініть її.
23. Зніміть важіль з муфти приводу.
24. Зніміть з осей водила три сателіта.
25. Вийміть з отвору валу приводу опорну кульку.
26. Перевірте привід. Зуби шестерні приводу не повинні мати значного зносу. Шестерня повинна легко провертатися щодо маточини муфти в напрямку обертання якоря і не повинна провертатися в протилежному напрямку. Якщо зуби шестерні зношені або пошкоджені або шестерня провертається в обох напрямках, замініть деталі привода або привід в зборі.
27. Посуньте по валу якоря обмежувальне кільце.
28. Піддягніть викруткою...
29. ...і зніміть стопорне кільце
30. Зніміть обмежувальне кільце.
31. Зніміть шестерню приводу з муфтою вільного ходу...
32. ...і сонячну шестерню планетарного редуктора.
33. Огляньте сонячну шестерню. Зуби шестерні приводу не повинні мати значного зносу. Якщо опорна втулка, встановлена в отворі шестерні, зношена або на ній з'явилися задираки, раковини та інші дефекти, необхідно замінити сонячну шестерню.
34. Огляньте вал приводу. На його робочих поверхнях не повинно бути значного зносу, задирів, раковин і ін
35. Зберіть стартер в послідовності, зворотній розбиранню, з урахуванням таких особливостей:
- змастіть шестерню валу ротора кремнійвмясним мастилом General Electric CG321 або аналогічним;
Попередження
В процесі експлуатації муфту приводу змащувати не потрібно. Однак необхідно очистити його від бруду. Не застосовуйте для очищення приводу засоби, які можуть вимити закладене в його муфту мастило.
- змастіть моторним маслом підшипники (втулки), в яких обертається ротор стартера;
- перед установкою тягового реле нанесіть на поверхню реле, що контактує з кришкою стартера з боку приводу, тонкий шар силіконового герметика.
Стартер Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-3708110-KM) | 1915 грн. | |
Стартер A15 (A11-3708110) | 2006 грн. | |
Стартер (a11-3708110) | 1921 грн. | |
Стартер (CDN) A15 A11-3708110 (CDN6053) | 3408 грн. | |
Стартер 1.6L (a11-3708110) | 2903 грн. | |
Стартер 1.6L (a11-3708110) | 2669 грн. | |
Стартер 1.6L (a11-3708110) | 2031 грн. |
Стартер Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-3708110AD-KM) | 1915 грн. | |
Стартер Chery Amulet/Karry (оригинал) (A11-3708110AD-1) | 6379 грн. |
Щітка стартера (a11-1cx3708121) | 108 грн. |
Щітки стартера Chery Amulet (A11-1CX3708122) | 103 грн. |
Втяжне реле стартера (на три гвинта) (a11-1gd3708150) | 471 грн. |
Бендикс стартера вн.10 зовн.9 A15 (A11-3708130) | 312 грн. | |
Бендикс стартера вн.10 зовн.9 (CDN) A15 A11-3708130 (CDN6034) | 263 грн. |
Втягуюче реле стартера (на 3 болта) (a11-3708112sd) | 596 грн. | |
Втягуюче реле стартера (3 кріплення) A15 S21 (A11-3708112SD) | 725 грн. |
Реле вентилятора (оригінал) A15 T11 (A11-3735013BA) | 60 грн. |