1. Відкрийте капот. Не поспішайте відразу перевіряти рівень масла в двигуні - дайте йому стекти в масляний картер, це займе дві-три хвилини. За цей час уважно огляньте двигун - чи немає на ньому свіжих патьоків масла.
2. Загляньте під передню частину автомобіля - чи не пробитий масляний картер двигуна, чи немає там течі.
Корисна порада
Якщо виявлена теча масла з пробитого масляного картера, спробуйте тимчасово закрити її на місці. Для цього можна використовувати автомобільну камеру, шматок гуми, ганчірку, дерев'яну пробку і т.п. Хороший результат може дати застосування сучасних ремонтних матеріалів типу «холодне зварювання», які є у продажу в автомагазинах.
3. Зверніть увагу на масляний фільтр. Масло може підтікати з-під гумової прокладки фільтра, якщо вона пошкоджена або фільтр слабо затягнутий. Іноді буває досить трохи довернути його за годинниковою стрілкою.
Попередження
В гарячі деталі двигуна можна обпектися, тому надягніть рукавички і одяг з довгими рукавами.
4. Вийміть масляний щуп, протріть його чистою ганчіркою і вставте на місце. Ще раз дістаньте щуп і перевірте рівень масла. Він повинен знаходитися між верхньою і нижньою мітками (вирізами на краю щупа).
5. Якщо рівень масла нижче нижньої мітки, долийте масло до норми.
Корисна порада
При відсутності воронки для доливання масла можна використовувати лійку, виготовлену з пластикової пляшки.
б. Пустіть двигун. Якщо при нормальному рівні згасла лампа аварійного падіння тиску масла, можна продовжувати рух. Якщо лампа не гасне, перевірте справність датчика тиску масла. Датчик встановлений внизу в передній частині блоку циліндрів поряд з картером зчеплення. Виверніть штатний датчик тиску масла (див. «Заміна датчика сигнальної лампи аварійного падіння тиску масла») і встановіть на його місце механічний манометр. Якщо тиск при нормальній частоті обертання холостого ходу більше 0,1 МПа (1,0 кгс/см2) і збільшується з ростом частоти обертання, несправний датчик або його електричний ланцюг.
Корисна порада
Якщо у вас немає манометра, залишається тільки перевірити надійність контакту в колодці з проводами датчика або замінити датчик на завідомо справний.
Якщо після усунення всіх видимих причин тиск масла в двигуні недостатній (горить лампа аварійного падіння тиску масла), проведіть діагностику і ремонт двигуна (див. розд. 5 «Двигун»).
Попередження
Не намагайтеся доїхати до гаража — двигун вийде з ладу. Відбуксируйте для ремонту автомобіль з непрацюючим двигуном.
Корисна порада
Перш ніж приступити до ремонту двигуна, перевірте стан масляного насоса (див. «Ремонт масляного насоса»).
Щуп масляний Chery (480E-1009130BA) | 159 грн. | |
Щуп (оригінал) A15 (480E-1009130BA) | 244 грн. | |
Щуп масляний (480e-1009130ba) | 182 грн. | |
Щуп A15 (480E-1009130BA) | 198 грн. |