Для попередження раптової відмови гальмівної системи ретельно перевіряйте стан всіх трубопроводів. Замінюйте деталі новими, якщо є найменший сумнів в їх придатності. Всі гумові деталі гальмівних вузлів (шланги, манжети і ін.) Незалежно від їх стану замінюйте новими через 100 000 км пробігу або через 5 років експлуатації (в залежності від того, що настане раніше), щоб попередити раптові розриви через старіння.
Корисна порада
Гальмівна рідина дуже гігроскопічна і поглинає вологу з повітря, що, крім появи корозії деталей гальмівної системи, знижує температуру кипіння самої рідини, а це може привести до відмови гальм при частих інтенсивних гальмуваннях. Тому рекомендуємо замінювати гальмівну рідину не рідше одного разу на два роки.
Перевіряйте герметичність зовнішнім оглядом:
- зверху з-під капота;
- знизу автомобіля (на підйомнику або в оглядовій канаві);
- з боків автомобіля зі знятими колесами.
Корисна порада
Огляд частини гідроприводу, що працює під тиском, проводьте з помічником. Він повинен 4-5 раз натиснути на педаль гальма (щоб таким чином створити тиск в гідроприводі) і тримати її довше доти, поки ви не оглянете гідропривід. Огляд гідроприводу, що не знаходиться під тиском, допустимий, але менш ефективний.
Примітки
При виявленні порушення герметичності з'єднань підтягніть хомути, заглушки, гайки.
Шланги і трубопроводи з механічними пошкодженнями замініть. Якщо негерметичні робочі циліндри, відремонтуйте або замініть їх.
1. Огляньте бачок головного гальмівного циліндра, з'єднання трубопроводів з головним гальмівним циліндром ...
2. ... і з'єднання трубопроводів з електрогідравлічним блоком антиблокувальної системи гальм (ABS).
3. Перевірте, чи немає витоку рідини із з'єднань гальмівних трубок зі шлангами передніх ...
4. ... і задніх гальмівних механізмів.
5. Ретельно огляньте гальмівні шланги. Шланги не повинні мати тріщин, надривів і потертостей. Натисніть повністю на педаль гальма: якщо на шлангу з'явилися здуття, значить, порвалися нитки обплетення шланга і його необхідно замінити.
б. Огляньте з'єднання шлангів з робочими циліндрами, зніміть захисні ковпачки і перевірте на відсутність витоків клапани для випуску повітря гальмівних механізмів передніх коліс.
7. Огляньте з'єднання гальмівних трубок з робочими циліндрами, зніміть захисні ковпачки і перевірте на відсутність витоків клапани для випуску повітря гальмівних механізмів задніх коліс.
8. Перевірте кріплення трубопроводів в тримачах на днищі кузова ...
9. ... на щиті моторного відсіку ...
10. ... і на лонжеронах. Замініть пошкоджені тримачі, так як їх ослаблення або поломка призводять до вібрації і, як наслідок, до поломки трубопроводів.
Бачок зчеплення A15 (A11-3505110AB) | 618 грн. |