Згідно з рекомендаціями заводу-виготовлювача свічки запалювання потрібно замінювати через кожні 20000 км пробігу.
Вам буде потрібно спеціальний ключ «на 16» для вивертання свічок запалювання (з гумовою втулкою для утримування свічки).
1. Зніміть наконечник високовольтного проводу з замінної свічки.
2. Продуйте свічкові колодязі стисненим повітрям, щоб уникнути попадання бруду в циліндр двигуна при вивертанні свічки.
3. Виверніть свічку ...
4. ... і витягніть її з свічкового колодязя.
Корисна порада
Якщо вивернута свічка залишилася в колодязі головки блоку циліндрів, то її можна витягти, надівши наконечник високовольтного проводу на свічку.
Примітка
Огляньте свічку і оцініть її стан за зовнішнім виглядом (див. «Діагностика стану двигуна по зовнішньому вигляду свічок запалювання»).
5. Перевірте круглим щупом зазори між електродами свічки. Вони повинні складати 0,6-1,6 мм.
6. Якщо зазори відрізняються від зазначеного значення, відрегулюйте їх, підгинаючи бічний електрод.
Попередження
Регулюйте зазор тільки підгином бічного електрода. Згин центрального електрода призведе до поломки ізолятора свічки.
7. При установці свічок запалювання вверніть їх спочатку рукою (без воротка), а потім затягніть ключем моментом 10-14 Н-м.