Всі перевірки і роботи проводьте знизу автомобіля, встановленого на підйомнику або оглядовій канаві (з вивішеними передніми колесами).
При кожному технічному обслуговуванні та ремонті треба обов'язково перевіряти стан захисних чохлів кульових опор підвіски, на чохлах не повинно бути механічних пошкоджень.
З'ясуйте, чи немає на деталях підвіски тріщин або слідів зачіпання в дорожні перешкоди або кузов, деформації важелів, штанги стабілізатора і її стійок, деталей передка кузова в місцях кріплення вузлів і деталей підвіски.
Перевірте стан гумових шарнірів, гумових подушок, кульових шарнірів підвіски, а також стан (осідання) верхніх опор телескопічних стійок підвіски.
Резинометалічні шарніри і гумові подушки підлягають заміні при розривах і односторонньому випинанні гуми, а також при підрізанні їх торцевих поверхонь.
Розташування елементів передньої підвіски на автомобілі показано на рис. 4.2.
На гумових деталях підвіски не допускаються:
- ознаки старіння гуми;
- механічні пошкодження.
На гумових шарнірах не допускаються:
- ознаки старіння, тріщини, одностороннє випинання гумового масиву;
- відрив гумового масиву від арматури. Несправні деталі замініть.
Попередження
Особливу увагу зверніть на механічні пошкодження (деформації, тріщини та ін.) елементів підвіски, особливо важелів.
Рис. 4.2. Розташування елементів передньої підвіски на автомобілі: 1 - передній шарнір (сайлентблок) важеля передньої підвіски; 2 - пружина передньої підвіски; 3 - амортизаторна стійка передньої підвіски; 4 - кульова опора; 5 - шарнір стабілізатора поперечної стійкості; 6 - штанга стабілізатора поперечної стійкості; 7 - задній шарнір (сайлентблок) важеля передньої підвіски; 8 - підрамник
1. Перевірте стан захисних чохлів кульових опор. Якщо чохли пошкоджені, замініть кульові опори в зборі.
2. Похитуючи колесо у вертикальній площині, перевірте кульові опори на наявність люфтів. Якщо є люфти кульових пальців, замініть опори.
Корисна порада
При погойдуванні вивішеного переднього колеса важко розрізнити люфти в підшипниках ступиці і в кульових опорах. Попросіть помічника натиснути на педаль гальма: якщо і в цьому випадку відчуєте люфт, то несправні шарові опори.
3. Перевірте на відсутність люфту передні ...
4. ... і задні сайлентблоки в місцях кріплення важелів до підрамника.
5. Перевірте стан гумових подушок в місцях кріплення стійок стабілізатора поперечної стійкості до важеля підвіски ...
б. ... і стан втулок в місці кріплення штанги стабілізатора до стійки.
7. Перевірте стан гумових подушок в місцях кріплення штанги стабілізатора поперечної стійкості до підрамника.
8. Перевірте стан захисного кожуха амортизаторной стійки.
9. Підніміть захисний чохол і перевірте амортизатор на герметичність. Патьоки рідини не допускаються.
10. Несправні або пошкоджені деталі замініть.
Підрамник двигуна (a11-2810010) | 2979 грн. | |
Подрамник двигателя A15 (A11-2810010) | 4052 грн. |