Вам знадобиться тестер.
1. Зніміть котушку запалювання з автомобіля (див. «Зняття і установка котушки запалювання»).
2. Виміряйте опір вторинних обмоток котушки запалювання, підключивши виходи тестера до першого та четвертого, а потім до другого і третього високовольтних виходів. Опір вторинних обмоток при 21–27 °С повинен складати близько 11,5-13,5 кОм.
3. Якщо опір хоча б однієї вторинної обмотки сильно відрізняється від вказаного значення, замініть котушку запалювання.
4. Виміряйте опір первинних обмоток котушки запалювання, підключивши виходи тестера до першого і другого, а потім до другого і третього виходів. Опір вторинних обмоток при 21–27 °С повинен складати близько 0,51-0,61 Ом.
5. Якщо опір хоча б однієї первинної обмотки сильно відрізняється від вказаного значення, замініть котушку запалювання.