РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Пуск двигуна від зовнішніх джерел струму

Якщо не вдається пустити двигун через часткову або повну розрядку акумуляторної батареї, то для пуску можна скористатися акумуляторною батареєю іншого автомобіля. Для підключення батареї-«донора» використовуйте спеціальні сполучні кабелі з зажимами типу «крокодил».

Попередження
При пуску двигуна від додаткової акумуляторної батареї ретельно дотримуйтесь послідовності роботи, викладеної в цьому підрозділі. В іншому випадку може статися загоряння або вибух, що призведе до пошкодження обох автомобілів. Перед підключенням зовнішньої акумуляторної батареї переконайтеся, що запалення вимкнене. Вимкніть також всі споживачі електроенергії (фари, автомагнітолу, склоочисники та ін.). При приєднанні і від'єднанні дротів не допускайте їх взаємного торкання, а також зіткнення проводів з вентиляторами, приводними пасами або іншими обертовими деталями.
Не від'єднуйте дроти зовнішньої акумуляторної батареї до тих пір, поки двигун не почне працювати на нормальних оборотах холостого ходу. Якщо під час пуску двигуна від додаткової акумуляторної батареї ви залишили аудіосистему включеною, вона може серйозно пошкодити. Завжди вимикайте аудіосистему перед пуском двигуна від акумуляторної батареї іншого автомобіля.

1. Встановіть автомобіль з розрядженою акумуляторною батареєю поруч з автомобілем-«донором» в межах досяжності сполучних кабелів.

Попередження
Автомобілі ні в якому разі не повинні стикатися. В іншому випадку може статися небажане замикання на «масу», в результаті чого ви не зможете пустити двигун автомобіля з розрядженою акумуляторною батареєю, а електросистеми обох автомобілів можуть отримати пошкодження.

2. Загальмуйте обидва автомобілі стоянковим гальмом.

3. Перевірте рівень електроліту в розрядженій батареї (див. «Обслуговування акумуляторної батареї»).

Попередження
Якщо рівень електроліту сильно знижений або електроліт виглядає замерзлим, не намагайтеся пустити двигун від додаткової акумуляторної батареї. У цьому випадку можливий вибух розрядженої акумуляторної батареї!

затиск сполучного кабелю

4. Приєднайте затискач з'єднувального кабелю з ручками червоного кольору до клеми «плюс» розрядженої батареї.

Другий затиск кабелю з червоними ручками

5. Другий затиск кабелю з червоними ручками приєднайте до клеми «плюс» батареї-«донора».

Примітка
Для наочності операція показана на знятій акумуляторній батареї.

Зажим другого кабелю (з чорними ручками)

6. Затиск другого кабелю (з чорними ручками) приєднайте до клеми «мінус» батареї-«донора» ...

другий зажим кабелю з чорними ручками - до «маси» автомобіля

7. ... а другий зажим кабелю з чорними ручками - до «маси» автомобіля з розрядженою батареєю в місці, розташованому на максимально можливій відстані від батареї. Найзручніше приєднувати затиск до «маси» двигуна, наприклад до монтажної петлі.

Примітка
Вимога приєднання проводу на максимальній відстані від батареї обумовлено можливістю іскріння в момент приєднання.

Переконайтеся, що ви приєднали кабелі в правильній послідовності < / p>

8. Переконайтеся, що ви приєднали кабелі в правильній послідовності і вони не стикаються з рухомими деталями двигуна.

9. При використанні батареї, встановленої на автомобілі-«донорі», пустіть двигун цього автомобіля і дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостому ходу до моменту стійкої роботи.

10. Пустіть двигун автомобіля з розрядженою акумуляторною батареєю і дайте йому попрацювати до стійких оборотів холостого ходу.

11. Від'єднайте кабелі в порядку, строго зворотному порядку їх приєднання.

Зміст

Запчастини

.