Гальмівний барабан знімають для його заміни у разі пошкодження або зношення робочої поверхні (максимально допустимий діаметр барабана 201,0 мм), а також для контролю стану гальмівних механізмів, заміни гальмівних колодок і робочих циліндрів.
Корисні поради
Роботу виконуйте на автомобілі з вивішеними задніми колесами (на підйомнику або автомобілі, встановленому за допомогою домкрата на опори). Важіль стоянкового гальма повинен бути опущений до упору вниз (автомобіль розгальмований).
Попередження
Гальмівні барабани замінюйте парами (лівий і правий одночасно).
Вам знадобиться викрутка з хрестоподібним лезом.
1. Зніміть ліве колесо.
2. Виверніть гвинт кріплення гальмівного барабана.
3. Через різьбовий отвір для болта кріплення колеса відіжміть регулювальний клин (для наочності гальмівний барабан знято).
Примітка
Для вивертання гвинта кріплення гальмівного барабана також можна використовувати силову викрутку.
4. Зніміть гальмівний барабан.
Корисні поради
Якщо гальмівний барабан не вдається зняти зусиллям рук, легкими ударами молотка обстукайте його по периметру привалочної поверхні до ступиці заднього колеса.
5. Виміряйте штангенциркулем діаметр робочої поверхні. Якщо діаметр перевищує максимально допустимий, барабан підлягає заміні.
6. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю.
Корисні поради
При установці колишнього барабана зніміть напилком буртик на робочій поверхні барабана, що утворився в результаті зносу.
7. Аналогічно зніміть, перевірте і при необхідності замініть правий гальмівний барабан.