При виході з ладу вакуумного підсилювача значно зростає зусилля на педалі гальма, що негативно позначається на керування транспортним засобом.
Якщо зусилля на педалі при гальмуванні помітно збільшилося в порівнянні зі звичайним, перевірте підсилювач гальм на нерухомому автомобілі.
Вам будуть потрібні: викрутка з плоским лезом, гумова груша.
1. При непрацюючому двигуні натисніть п'ять-шість разів на педаль гальма. Утримуючи педаль гальма в натиснутому положенні, пустіть двигун. Педаль гальма повинна переміститися вперед. Якщо цього не відбулося, перевірте ...
2. ... щільність посадки вакуумного шланга на штуцері патрубка впускного трубопроводу ...
3. ... і в отворі вакуумного підсилювача.
4. Підважте викруткою штуцер вакуумного шланга і витягніть його з отвору ущільнювальної втулки вакуумного підсилювача гальм.
5. Щільно вставте носик груші в той кінець вакуумного шланга, яким шланг під'єднувався до вакуумного підсилювача, і стисніть її. Повітря з груші повинне вийти через клапан.
6. Відпустіть грушу. Якщо вона залишилася в стислому стані, значить, клапан справний. При відсутності груші можна продути клапан ротом.
7. Якщо зворотний клапан пропускає повітря в обох напрямках, замініть клапан, для чого ...
8. ... стисніть вусики хомута кріплення вакуумного шланга до штуцера впускного трубопроводу ...
9. ... посуньте хомут по шлангу і від'єднайте шланг від штуцера. Після цього від'єднайте шланг вакуумного клапана системи кондиціонування (вказано стрілкою) від штуцера вакуумного клапана.
10. Від'єднайте від штуцерів вакуумного клапана підвідний і відвідний вакуумні шланги.
11. Встановіть зняті деталі в порядку, зворотному зняттю.