Якщо в процесі експлуатації з'явилися патьоки гальмівної рідини на гальмівному барабані і внутрішній стороні колеса або заклинило поршні, в циліндрі, замініть робочий циліндр.
Вам будуть потрібні: спеціальний ключ «на 11» для гайок трубопроводів, ключ-шестигранник «на 5».
1. Увімкніть I передачу та встановіть упори під передні колеса.
2. Зніміть заднє колесо з відповідної сторони.
3. Очистіть від бруду місце кріплення гальмівної трубки і болти кріплення робочого циліндра із зворотного боку гальмівного щита.
4. Зніміть гальмівний барабан (див. «Зняття і установка барабанів гальмівних механізмів задніх коліс»).
5. Акуратно підніміть важіль стоянкового гальма - верхні кінці колодок відійдуть від упорів поршнів.
6. Відверніть гайку кріплення гальмівної трубки до робочого циліндру і заглушіть отвір трубки, наприклад, ковпачком клапана випуску повітря.
Корисні поради
Після тривалої експлуатації гайка гальмівної трубки «зростається» з трубкою в одне ціле, тому при спробі відвернути гайку трубка скручується і ламається. У цьому випадку тільки трохи строньте гайку трубки, потім виверніть болт кріплення циліндра і від'єднайте його від трубки, звинчуючи циліндр з її гайки. Після від'єднання циліндра від трубки рухливість звільненої гайки можна відновити, змочивши її гальмівною рідиною і повертаючи гайку ключем поперемінно в обидві сторони.
7. Виверніть болт кріплення робочого циліндра, притримуючи циліндр з іншого боку...
8. ...і зніміть робочий циліндр.
9. Якщо на клапані випуску повітря нового циліндра немає захисного ковпачка, зніміть його з старого клапана.
10. Встановіть робочий циліндр в порядку, зворотному зняттю.
11. Встановіть гальмівний барабан.
12. Видаліть повітря з гальмівної системи (див. «Прокачування гідроприводу гальмівної системи»).
13. Кілька разів різко натисніть на педаль гальма, щоб підвести гальмівні колодки до барабана.