Автомобіль Chery Amulet малого середнього класу (клас С за міжнародною класифікацією) збирають на ТОВ «Автотор» (м. Калінінград) з квітня 2006 року в трьох комплектаціях: А15 I, А15 II, А15 III.
Комплектація А15 I - базова, з мінімальним рівнем оснащення. Вона включає повнорозмірне запасне колесо, кондиціонер, гідропідсилювач рульового управління, регульовану по висоті рульову колонку, аудіопідготовку (динаміки, антена і вся необхідна проводка) і протитуманні фари.
На автомобілі в комплектації А15 II додатково встановлюють електросклопідйомники, центральний замок і легкосплавні диски коліс.
Комплектація А15 III, крім перерахованого, включає в себе електропривод регулювання дзеркал, CD-програвач, антиблокувальну систему гальм (ABS) і подушки безпеки водія і переднього пасажира.
В даній книзі описаний автомобіль в найбільш повній комплектації А15 III.
Автомобілі всіх комплектацій оснащують розташованим поперек моторного відсіку бензиновим чотирициліндровим двигуном з розподіленою системою впорскування палива робочим об'ємом 1,6 л, типу SOHC (з одним розподільним валом і 8 клапанами), потужністю 69 кВт (94 к.с.).
Рис. 1.1. Габаритні розміри автомобіля
Таблиця 1.1. Технічна характеристика автомобіля
Загальні дані | |
---|---|
Кількість місць, включаючи місце водія | 5 |
Споряджена маса, кг | 110 |
Повна маса, кг | 1505 |
Габаритні розміри, мм | 4393x1682x1424 |
Колісна база, мм | 2468 |
Мінімальний дорожній просвіт, мм | 125 |
Мінімальний радіус повороту, м | 5,5 |
Максимальна швидкість, км / год | 172 |
Час розгону з місця до швидкості 100 км / год, сек | 11,5 |
Витрата палива, л / 100 км: - міський цикл - заміський цикл - змішаний цикл | 10,1 6,7 8,2 |
Паливо | Бензин АІ-92 |
Двигун | |
Тип | чотиритактний, бензиновий, з одним верхнім розподільчим валом (SOHC) |
Число, розташування циліндрів | Чотири, вертикально в ряд |
Кількість клапанів | 8 |
Порядок роботи циліндрів | 1-3-4-2 |
Робочий об'єм, см3 | 1596 |
Діаметр циліндра, мм | 79,96 |
Хід поршня, мм | 79,52 |
Ступінь стиснення | 9,75 |
Максимальна потужність, кВт (л.с.) | 69 (94) |
Частота обертання колінчастого вала, що відповідає максимальній потужності, хв' | 5500 |
Максимальний крутний момент, Нм | 132 |
Частота обертання колінчастого вала, що відповідає максимальному крутному моменту, хв | 3000 |
Трансмісія | |
Зчеплення | Однодисковое, сухе, з тарельчатой нажимною пружиною і сповільнювачем крутильних коливань, постійно замкнутого типу |
Привід вимикання зчеплення | тросовий, беззазорний |
Коробка передач | Механічна, п'ятиступінчаста, з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу |
Передавальні числа коробки передач: | |
- I передача | 3,455 |
- II передача | 2,056 |
- III передача | 1,370 |
- IV передача | 1,032 |
- V передача | 0,850 |
- передача заднього ходу | 3,167 |
- головна передача (тип АА / тип АВ) | 4,133 / 3,813 |
Ходова частина | |
Передня підвіска | Незалежна, пружинна, типу Макферсон, з гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії, крученими пружинами і стабілізатором поперечної стійкості |
Задня підвіска | Напівзалежна, пружинна, з гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії, крученими пружинами і поздовжніми важелями, об'єднаними пружною балкою |
Колеса | Сталеві, дискові, штамповані або легкосплавні литі |
Розмір обода | 6Jx14 |
Шини | Радіальні, безкамерні |
Розмір шин | 185/60 R14 82Н |
Рульове управління | |
Тип | травмобезпечна, з регульованим нахилом рульової колонки, з гідравлічним підсилювачем |
Рульовий механізм | Шестерня-рейка |
Рульовий привід | Дві тяги з кульовими шарнірами з боку рульового механізму і з боку поворотних важелів |
Гальма | |
Робочі: | |
- передні | Дискові, з одноциліндровою плаваючою скобою |
- задні | Барабанні, з автоматичним регулюванням зазору між колодками і барабаном |
Привід робочих гальм | Гідравлічний, двоконтурний, роздільний, виконаний по діагональній схемі, з вакуумним підсилювачем і антиблокувальною системою гальм (ABS) * |
Гальмо стоянки | З тросовим приводом на задні колеса від підлогового важеля, з сигналізацією включення |
Електрообладнання | |
Схема електропроводки | Однопровідна, негативний полюс з'єднаний з "масою" |
Номінальна напруга, В | 12 |
Акумуляторна батарея | стартерна, обслуговувана, ємністю 60 А*год |
Генератор | Змінного струму, з вбудованим випрямлячем і електронним регулятором напруги |
Номінальний струм віддачі, А, при напрузі 14 В | 90 |
Стартер | З змішаним збудженням, дистанційним керуванням, з електромагнітним включенням і муфтою вільного ходу, потужністю 1,2 кВт |
Кузов | |
Тип | Хетчбек, суцільнометалевий, несучий, п'ятидверний |
* Встановлюють в залежності від комплектації автомобіля.
Кузов типу п'ятидверний хетчбек, несучий, суцільнометалевий, звареної конструкції з навісними передніми крилами, дверима, капотом і дверима задка. Вітрове скло і скло дверей задка вклеєні. Сидіння водія і переднього пасажира регульовані в поздовжньому напрямку і по куту нахилу спинки, оснащені підголівниками. Заднє сидіння також оснащено підголівниками для бічних пасажирів. Спинка заднього сидіння може бути відкинута вперед по частинах в пропорції 40:60.
Трансмісія виконана за передньопривідною схемою з приводами передніх коліс різної довжини. Автомобілі оснащені механічною п'ятиступінчастою коробкою передач.
Передня підвіска типу Макферсон, незалежна, пружинна, зі стабілізатором поперечної стійкості, з гідравлічними амортизаторними стійками. Задня підвіска напівзалежна, пружинна, з гідравлічними амортизаторами.
Гальмівні механізми передніх коліс дискові, з плаваючою скобою, задні - барабанні, з пристроєм автоматичного регулювання зазорів між гальмівними колодками і барабанами. Залежно від комплектації автомобілі можуть бути оснащені антиблокувальною системою гальм (ABS).
Рульове управління травмобезпечне, з рульовим механізмом типу шестерня-рейка, оснащено гідравлічним підсилювачем і регульованою по куту нахилу рульовою колонкою. У ступиці рульового колеса встановлена подушка безпеки.
Частина автомобілів, що випускаються, обладнають склопідйомниками передніх і задніх дверей з електроприводом.
Рис. 1.2. Підкапотний простір автомобіля (вид зверху): 1 - блок реле і запобіжників фар і кондиціонера; 2 - повітропідвідний рукав; 3 - дросельний вузол; 4 - двигун; 5 - впускна труба; 6 - покажчик (щуп) рівня масла в системі змащення двигуна; 7 - котушка запалювання; 8 - вакуумний підсилювач гальм; 9 - бачок головного гальмівного циліндра; 10 - розширювальний бачок системи охолодження двигуна; 11 - блок реле і запобіжників електровентилятору системи охолодження двигуна; 12 - бачок омивача вітрового скла; 13 - бачок гідропідсилювача рульового управління; 14 - акумуляторна батарея; 15 - основний блок запобіжників; 16 - електронно-гідравлічний блок антиблокувальної системи гальм (ABS); 17 - коробка передач; 18 - стартер; 19 - радіатор системи охолодження двигуна; 20 - пробка маслоналивной горловини; 21 - термозахисний екран; 22 - компресор кондиціонера; 23 - генератор; 24 - кришка приводу газорозподільного механізму; 25 - повітряний фільтр
Рис. 1.3. Підкапотний простір автомобіля (вид знизу) і основні агрегати: 1 - гальмівний механізм переднього колеса; 2 - насос гідропідсилювача рульового управління; 3 - двигун; 4 - передній підрамник; 5 - приймальна труба системи випуску відпрацьованих газів; 6 - стартер; 7 - коробка передач; 8 - тяга приводу рульового управління; 9 - важіль передньої підвіски; 10 - привід лівого переднього колеса; 11 - пробка отвору для зливу масла з коробки передач; 12 - задній підрамник; 13 - стабілізатор поперечної стійкості; 14 - привід правого переднього колеса; 15 - пробка отвору для зливу масла з двигуна
Всі автомобілі оснащені інерційними триточковими ременями безпеки для водія, переднього пасажира і крайніх пасажирів на задньому сидінні. Для середнього пасажира на задньому сидінні передбачений поясний ремінь.
Габаритні розміри автомобіля показані на рис. 1.1, технічна характеристика наведена в табл. 1.1. Елементи автомобіля, розташовані в підкапотному просторі, і основні агрегати показані на рис. 1.2,1.3 і 1.5.
Рис. 1.5. Основні агрегати автомобіля (вид знизу ззаду): 1 - гальмівний механізм заднього колеса; 2 - основний глушник; 3 - ніша для запасного колеса; 4 - паливний бак; 5 - амортизаторная стійка задньої підвіски; 6 - трос приводу гальмівної системи; 7 - балка задньої підвіски; 8 - каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; 9 - додатковий глушник