При наявності на робочій поверхні дисків задирів, глибоких рисок та інших дефектів, що збільшують знос колодок і зменшують ефективність гальмування, а також у разі підвищеного бічного биття диска, що викликає вібрації при гальмуванні, замініть диски. В спеціалізованих майстернях диск можна проточити і прошліфувати з обох сторін на однакову глибину, але після обробки товщина диска повинна бути не менше мінімально допустимого значення -19 мм. Якщо товщина одного з дисків менше вказаного значення, замініть обидва диска. При заміні гальмівних дисків обов'язково замініть гальмівні колодки новим комплектом.
Вам будуть потрібні: ключ «на 17», ключ для болтів коліс, викрутка з хрестоподібним лезом.
1. Зніміть колесо.
2. Виверніть два болта кріплення...
3. ...і, не від'єднуючи гальмівний шланг, зніміть супорт переднього гальмівного механізму, закріпивши його дротом на пружині передньої підвіски. При цьому не допускайте скручування або натягу шланга.
4. Виверніть стопорний гвинт...
5. ...і зніміть гальмівний диск.
6. Аналогічно зніміть правий гальмівний диск.
7. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю.
Примітка
Перед установкою диска ретельно очистіть привалочні поверхні ступиці і диска від іржі та окалини, так як навіть найдрібніша частинка, затиснута між привалочними поверхнями, викличе биття диска і вібрацію при гальмуванні.