При виявленні слідів підтікання масла через сальник розподільного вала спочатку перевірте, чи не засмічена система вентиляції картера і не пережаті шланги системи вентиляції картера, при необхідності усуньте несправності. Якщо протікання масла не припиниться, замініть сальник.
Вам будуть потрібні: всі інструменти, необхідні для зняття приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна ременя приводу газорозподільного механізму і його натяжного ролика»), а також ключ «на 19», викрутка, спеціальне пристосування для утримування шківа розподільного валу або пасатижі, молоток.
1. Від'єднайте дріт від клеми «мінус» акумуляторної батареї.
2. Встановіть поршень 1-го циліндра в положення ВМТ такту стиснення (див. «Установка поршня першого циліндра в положення ВМТ такту стиснення»).
3. Зніміть ремінь приводу газорозподільного механізму (див. «Заміна ременя приводу газорозподільного механізму і його натяжного ролика»).
4. Виверніть болт кріплення зубчастого шківа розподільного вала, утримуючи шків від провертання, як показано на фото, спеціальним пристосуванням для утримування шківа розподільного валу. При його відсутності можна скористатися плоскогубцями: вставити рукоятки в отвори шківа і великою викруткою утримувати від провертання.
5. Зніміть шків.
б. Підчепивши викруткою, вийміть сальник з гнізда розподільного вала.
7. Перед установкою нового сальника огляньте його робочу крайку. Вона повинна бути рівною, без виривів, вм'ятин і напливів гуми. Пружина сальника повинна бути цілою і нерозтягнутою. Змастіть робочу кромку моторним маслом.
Корисна порада
Для полегшення запресовки сальника зробіть на його посадковій кромці невелику фаску за допомогою надфіля або дрібного наждачного круга.
8. Встановіть сальник всередину гнізда, акуратно заправте робочу кромку на розподільний вал (наприклад, за допомогою дерев'яної палички) і запресуйте до упору за допомогою відповідної оправки.
9. Встановіть всі зняті деталі і вузли в порядку, зворотному зняттю.
10. Налаштуйте натяг ременів приводу генератора і компресора кондиціонера (див. «Перевірка натягу ременя приводу генератора і компресора кондиціонера»), а також насоса гідропідсилювача рульового управління (див. «Перевірка і регулювання натягу ременя приводу насоса гідропідсилювача рульового управління»).