РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Рекомендації по експлуатації

Обслуговування та ремонт автомобіля протягом гарантійного терміну необхідно проводити тільки на станціях технічного обслуговування з обов'язковою відміткою про проведення робіт в талонах сервісної книжки, інакше ви втратите гарантію на автомобіль.

Слід мати на увазі, що навіть у автомобілів однієї моделі, випущених практично одночасно, є індивідуальні особливості поведінки на дорозі. Використовувати повністю швидкісні і динамічні можливості автомобіля рекомендується в міру звикання до нього, осягнення його характеру і тільки після проходження автомобілем перших 2000-3000 км з дотриманням обмежень, вказаних в підрозділі «Обкатка автомобіля».

Перед поїздкою прогрійте двигун на холостому ходу, оскільки робота непрогрітого двигуна на підвищених обертах зменшує термін його служби. При включенні стартера важіль перемикання коробки передач повинен знаходитися в нейтральному положенні.

Не допускайте роботу двигуна з частотою обертання колінчастого вала, при якій стрілка тахометра знаходиться в червоній зоні шкали.

Забороняється починати рух автомобіля з місця «на стартері». Рушати з місця можна тільки на I передачі при повністю опущеному важелі гальма стоянки, плавно відпускаючи педаль зчеплення.

Не перевищуйте норми вантажопідйомності, зазначені в технічній характеристиці автомобіля: перевантаження призводить до підвищеного зносу шин і деталей підвіски, до втрати курсової стійкості. Не допускайте руху по дорогах з низькою якістю покриття на підвищених швидкостях. «Пробої» підвіски, якими, як правило, супроводжується рух в таких режимах, призводять до пошкодження і деформації вузлів ходової частини автомобіля. В цьому випадку можуть виникнути пошкодження і деформації кузова.

Регулярно перевіряйте тиск повітря в шинах: знижений тиск призводить до інтенсивного зносу шин. Різниця значень тиску в шинах 0,2-0,3 атм призводить до погіршення керованості автомобіля. Регулярно перевіряйте стан гумових захисних чохлів кульових опор, шарнірів рівних кутових швидкостей і шарнірів рульових тяг. Пошкоджені чохли треба замінити, оскільки вода і бруд швидко виведуть механізми з ладу. Для заправки використовуйте паливно-мастильні матеріали та експлуатаційні рідини, рекомендовані заводом-виробником.

Регулярно перевіряйте стан клем акумуляторної батареї та кріплення проводів на них. Ослаблене кріплення або окислення клем може вивести з ладу електронні прилади автомобіля.

Запам'ятайте, що клеми акумуляторної батареї різного діаметру: позитивна клема більше негативної. Слідкуйте за тим, щоб дроти були приєднані відповідно до зазначеної на їх наконечниках і клемах полярністі.

При заряді акумуляторної батареї безпосередньо на автомобілі від зовнішнього джерела струму вимкніть її від генератора (від'єднайте дріт від клеми «плюс» акумуляторної батареї).

Не порушуйте терміни проведення контрольно-оглядових і регламентних робіт. Всі роботи проводьте в повному обсязі. Періодичність проведення робіт вказана в розд. 4 «Технічне обслуговування».

Зміст

.