Заміна ременя приводу генератора і компресора кондиціонера заводом-виробником не регламентована. Замініть ремінь, якщо при огляді виявлений сильний знос робочих поверхонь, надриви або поява ниток корду.
Вам будуть потрібні: торцева головка «на 17» з воротком, стрижень діаметром 2-3 мм.
1. Зніміть захист картера двигуна (см. «Зняття і установка захисту картера двигуна»).
2. Зніміть праве переднє колесо (див. «Заміна колеса»).
3. Зніміть правий передній підкрилок (див. «Зняття і установка бризковиків коліс і підкрилків»).
4. Зніміть ремінь приводу насоса гідропідсилювача рульового управління (див. «Заміна ременя приводу насоса гідропідсилювача рульового управління»).
5. Одягніть торцеву головку «на 17» з воротком на виступ корпусу натяжного механізму.
б. Відпустіть натяг ременя, для чого поверніть натяжний механізм за годинниковою стрілкою.
7. Зніміть ремінь приводу генератора і компресора кондиціонера зі шківа генератора.
8. Встановіть натяжний механізм в початкове положення під дією пружини і зніміть з автомобіля ремінь приводу генератора і компресора кондиціонера.
9. Поверніть натяжний механізм за годинниковою стрілкою до поєднання отворів в корпусі механізму і важелі натяжного ролика і зафіксуйте механізм в такому положенні стрижнем відповідного діаметру.
10. Встановіть новий ремінь і вийміть фіксуючий стрижень.
11. Встановіть ремінь приводу насоса гідропідсилювача рульового управління і відрегулюйте його натяг (див. «Перевірка і регулювання натягу ременя приводу насоса гідропідсилювача рульового управління»).