РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Особливості конструкції

На автомобілі Chery Amulet встановлюють чотирициліндрові чотиритактні бензинові двигуни (рис. 5.1 і 5.2), оснащені системою впорскування палива, з рядним розташуванням циліндрів і з розподільним валом, розташованим в голівці блоку циліндрів.

Рис. 5.1. Вид двигуна з лівого боку

Рис. 5.1. Вид двигуна з лівого боку:1 - кришка газорозподільного механізму; 2 - кришка головки блоку циліндрів; 3 - дросельний вузол; 4 - датчик положення дросельної заслінки; 5 - датчик холостого ходу; 6 - ресивер; 7 - датчик абсолютного тиску; 8 - пробка маслоналивної горловини; 9 - котушка запалювання; 10 - корпус термостата; 11 - головка блоку циліндрів; 12 - маховик; 13-свічки запалювання; 14-випускний колектор; 15-масляний картер двигуна; 16-блок циліндрів; 17 - водяний насос

Рис. 5.2. Вид двигуна з правого боку

Рис. 5.2. Вид двигуна з правого боку: 1 - корпус термостата; 2 - котушка запалювання; 3 - пробка маслоналивної горловини; 4 - головка блоку циліндрів; 5 - форсунка; 6 - покажчик рівня масла; 7 - паливна рампа; 8 - кришка головки блоку циліндрів; 9 - ресивер; 10 - датчик положення дросельної заслінки; 11 - датчик холостого ходу; 12-клапан провідника адсорбера; 13 - впускна труба; 14-блок циліндрів; 15 - пробка отвору для зливу масла; 16 - масляний картер; 17 - масляний фільтр; 18 - шланг вентиляції картерних газів; 19 - маховик; 20 - датчик температури охолоджуючої рідини; 21 - датчик фаз

Блок циліндрів відлитий із спеціального високоміцного чавуну, що надає конструкції двигуна жорсткість і міцність.

Протоки для охолоджуючої рідини, що утворюють сорочку охолодження, зроблені по всій висоті блоку, це покращує охолодження поршнів і зменшує деформації блоку від нерівномірного перегріву. Сорочка охолодження відкрита у верхній частині в сторону головки блоку. У нижній частині блоку циліндрів розташовано п'ять опор корінних підшипників колінчастого вала, кришки яких прикріплені болтами. В опорах встановлені тонкостінні сталеалюмінієві вкладиші, що виконують функцію підшипників колінчастого вала. У середній опорі є проточки, в які вставлені упорні півкільця, які утримують колінчастий вал від осьових переміщень.

Колінчастий вал відлитий із спеціального високоміцного чавуну. Корінні і шатунні шийки вала прошліфовані. Для змащення шатунних вкладишів в колінчастому валу просвердлені масляні канали, закриті заглушками. Для зменшення вібрацій призначено вісім противаг, які розташовані на колінчастому валу.

На передньому кінці колінчастого вала встановлений масляний насос, зубчастий шків ременя приводу розподільного вала і шків приводу генератора, компресора кондиціонера і насоса гідропідсилювача рульового управління.

Шатуни сталеві, ковані, з кришками на нижніх голівках. У нижній головці шатуна встановлені тонкостінні вкладиші, в верхню головку запресована сталебронзова втулка.

Поршні відлиті з алюмінієвого сплаву. На кожному з них встановлено три кільця: два верхніх - компресійні і нижнє - маслозйомне. Днища поршнів мають опуклу форму.

Головка блоку циліндрів відлита з алюмінієвого сплаву, встановлена ​​зверху на блок циліндрів. У нижній частині головки виконані канали, по яких циркулює рідина, що охолоджує камери згоряння. Усередині головки встановлений розподільний вал. Він обертається в опорах, виконаних всередині головки блоку.

Розподільчий вал відлитий з чавуну. Для зменшення зносу робочі поверхні кулачків, поверхні під сальник і ексцентрик приводу паливного насоса термооброблені відбілюванням. Кулачки розподільного вала через гідроштовхачі пускають у хід важелі, а важелі - клапани.

Двигун має по два клапани на циліндр: один впускний і один випускний.

На кожному клапані встановлена ​​одна пружина.

Напрямні втулки і сідла клапанів запресовані в головку блоку. На напрямних втулках встановлено маслозйомні ковпачки, що зменшують потрапляння масла в циліндри.

Розподільчий вал приводиться в дію гумовим зубчастим ременем від колінчастого вала.

Система змащення комбінована: розбризкуванням і під тиском. Під тиском змащуються корінні і шатунні підшипники і опори розподільних валів. Система складається з масляного картера, шестеренчатого масляного насоса з маслоприймачем, повнопоточного масляного фільтра, датчика тиску масла і масляних каналів.

Система охолодження двигуна складається з сорочки охолодження, радіатора з електровентиляторами, відцентрового водяного насоса, термостата і шлангів.

Система живлення складається з електричного паливного насоса, встановленого в паливному баку, дросельного вузла, фільтра тонкого очищення палива, регулятора тиску палива, форсунок і паливних шлангів.

В систему живлення функціонально входить система уловлювання парів палива з вугільним адсорбером, що запобігає виходу парів палива в атмосферу.

Корисні поради
При відомій навичці і уважності багато несправностей двигуна і його систем можна досить точно визначити за кольором диму, що виходить з вихлопної труби. Синій дим свідчить про попадання масла в камери згоряння, причому постійне димлення — ознака сильного зносу деталей циліндропоршневої групи. Поява диму при перегазовках, після тривалого прокручування стартером, після довгої роботи на холостому ходу або відразу після гальмування двигуном вказує, як правило, на знос маслозйомних ковпачків клапанів. Чорний дим — занадто багата суміш через несправність системи управління двигуном або форсунок. Сизий або густий білий дим з домішкою вологи (особливо після перегріву двигуна) означає, що охолоджуюча рідина потрапила в камеру згоряння через пошкоджену прокладку головки блоку циліндрів. При сильному пошкодженні цієї прокладки рідина іноді проникає і в масляний картер, рівень масла різко підвищується, а саме масло перетворюється в каламутну білясту емульсію. Білий дим (пар) при непрогрітому двигуні у вологу або холодну погоду — нормальне явище.
Досить часто можна побачити що стоїть посеред міської пробки автомобіль з відкритим капотом, що випускає клуби пара. Перегрів. Краще, звичайно, цього не допускати, частіше поглядаючи на термометр. Але ніхто не застрахований від того, що може несподівано відмовити термостат, електровентилятор або просто потече охолоджуюча рідина. Якщо ви упустили момент перегріву, не панікуйте і не погіршуйте ситуацію. Не такий страшний перегрів, як його можливі наслідки. Ніколи відразу ж не глушіть двигун — він отримає тепловий удар і, можливо, охолонувши, взагалі відмовиться заводитися. Зупинившись, дайте йому попрацювати на холостих обертах, тоді в системі збережеться циркуляція рідини. Увімкніть на максимальну потужність обігрівач і відкрийте капот. Якщо є можливість, поливайте радіатор холодною водою. Тільки добившись зниження температури, зупиніть двигун. Але ніколи відразу не відкривайте пробку розширювального бачка: на перегрітому двигуні гейзер з-під відкритої пробки забезпечений. Не поспішайте, дайте всьому охолонути, так ви збережете здоров'я машини і ваше власне здоров'я.
Практично у всіх інструкціях до автомобіля міститься рекомендація при пуску двигуна обов'язково вичавити зчеплення. Ця рекомендація виправдана тільки в разі пуску в сильний мороз, щоб не витрачати енергію акумуляторної батареї на провертання валів і шестерень коробки передач в густому маслі. В інших випадках це просто рекомендація для того, щоб автомобіль не зрушив, якщо через забудькуватість включена передача. Цей прийом шкідливий для двигуна, так як через вичавлене зчеплення на упорний підшипник колінчастого вала передається значне зусилля, а при пуску (особливо холодному) мастило до нього довго не надходить. Підшипник швидко зношується, колінчастий вал отримує осьовий люфт, рушання з місця починає супроводжуватися сильною вібрацією. Для того щоб не псувати двигун, візьміть в звичку перевіряти перед пуском положення важеля перемикання передач і пускати двигун при затягнутому ручному гальмі, не вичавлюючи зчеплення без крайньої необхідності.

Можливі несправності двигуна, їх причини та способи усунення

Причина несправності Спосіб усунення
Двигун не пускається
Немає тиску палива в рампі:  
 - засмічені паливопроводи Промийте і продуйте паливний бак і паливопроводи
 - несправний паливний насос Замініть насос
 - засмічений паливний фільтр Замініть фільтр
 - несправний регулятор тиску палива Замініть регулятор
Несправна система запалювання Див. «Електронна система управління двигуном (ЕСУД)»
Двигун працює нестійко або глухне на холостому ходу
Недостатній тиск в паливній рампі Див. несправність «Двигун не пускається»
Несправний регулятор холостого ходу Замініть регулятор холостого ходу
Підсос повітря через шланги вентиляції картера двигуна і шланг, що з'єднує вхідну трубу з вакуумним підсилювачем гальм Підтягніть хомути кріплення, пошкоджені шланги замініть
Порушено зазори в механізмі приводу клапанів Перевірте гідроштовхачі, несправні замініть (див. «Заміна гідрокомпенсаторів зазорів в механізмі приводу клапанів»)
Несправна система запалювання Див. «Електронна система управління двигуном (ЕСУД)»
Двигун не розвиває повної потужності і недостатньо приймистий
Неповне відкриття дросельної заслінки Відрегулюйте привід дросельної заслінки (див. «Регулювання та заміна троса приводу дросельної заслінки»)
Датчик положення дросельної заслінки Замініть датчик
Недостатній тиск в паливній рампі Див. несправність «Двигун не пускається»
Забруднений повітряний фільтр Замініть фільтруючий елемент
Несправна система запалювання Див. «Електронна система управління двигуном (ЕСУД)»
Недостатня компресія - нижче 1,0 МПа (10кгс/см2):  
 - пробита прокладка головки блоку циліндрів Замініть прокладку
 - прогорання поршнів, поломка або залягання поршневих кілець Очистіть кільця і ​​канавки поршнів від нагару, замініть пошкоджені кільця і ​​поршень
 - погане прилягання клапанів до сідел Замініть пошкоджені клапани, відшліфуйте сідла
 - надмірний знос циліндрів і поршневих кілець Замініть поршні, розточіть циліндри
Недостатній тиск масла в прогрітому двигуні
Використання масла невідповідної марки Замініть масло рекомендованим
Розрідження або спінювання масла через проникнення в масляний картер палива або охолоджуючої рідини Усуньте причини проникнення палива або охолоджуючої рідини, замініть масло
Забруднення робочої порожнини або знос деталей масляного насоса Промийте або відремонтуйте масляний насос
Засмічення масляного фільтра Замініть масляний фільтр
Ослаблення кріплення або засмічення маслоприйомника Закріпіть маслоприйомник, промийте його фільтр
Надмірне зменшення зазору між маслоприймачем і дном масляного картера або пошкодження маслоприйомника, викликане ударом об дорожню перешкоду виправіть деформований масляний картер, при необхідності замініть пошкоджений маслоприйомник
Збільшений зазор між вкладишами корінних і шатунних підшипників і шийками колінчастого вала Прошліфуйте шийки і замініть вкладиші
Тріщини, пори в стінках масляних каналів блоку циліндрів або засмічення масляних магістралей Відремонтуйте блок циліндрів. При неможливості усунення дефекту замініть блок
Нещільна установка заглушок масляних каналів або їх відсутність Відновіть герметичність заглушок, встановіть відсутні заглушки
Стук корінних підшипників колінчастого вала
Зазвичай стукіт глухого тону, металевий. Виявляється при різкому відкритті дросельної заслінки на холостому ходу. Частота його збільшується з підвищенням частоти обертання колінчастого вала. Надмірний осьовий зазор колінчастого валу викликає стукіт різкіший, з нерівномірними проміжками, особливо помітними при плавному збільшенні і зменшенні частоти обертання колінчастого вала
Недостатній тиск масла Див. несправність «Недостатній тиск масла в прогрітому двигуні»
Ослаблені болти кріплення маховика Затягніть болти рекомендованим моментом
Збільшений зазор між шийками і вкладишами корінних підшипників Прошліфуйте шийки і замініть вкладиші
Збільшений зазор між упорними півкільцями і колінчастим валом Замініть упорні півкільця новими або збільшеної товщини, перевірте зазор
Стук шатунних підшипників
Зазвичай стукіт шатунних підшипників різкіше стуку корінних. Він прослуховується на холостому ходу двигуна при різкому відкритті дросельної заслінки. Місце стуку легко визначити, відключаючи по черзі свічки запалювання
Недостатній тиск масла Див. несправність «Недостатній тиск масла в прогрітому двигуні»
Надмірний зазор між шатунними шийками колінчастого вала і вкладишами Замініть вкладиші і прошліфуйте шийки
Стук поршнів
Стук зазвичай недзвінкий, приглушений; викликаний «биттям» поршня в циліндрі. Найкраще він прослуховується при малій частоті обертання колінчастого вала і під навантаженням
Збільшений зазор між поршнями і циліндрами Замініть поршні, розточіть циліндри
Надмірний зазор між поршневими кільцями і канавками на поршні Замініть кільця або поршні з кільцями
Неправильно встановлений поршень (зміщення отвору під поршневий палець направлено до лівої сторони двигуна) Встановіть правильно поршень
Підвищений шум газорозподільного механізму
Знижений тиск масла в системі змащення Див. несправність «Недостатній тиск масла в прогрітому двигуні»
Поломка клапанної пружини Замініть пружину
Надмірний зазор між стержнем клапана і направляючою втулкою, викликаний їх зносом Замініть направляючу втулку ремонтною, відповідно розгорнувши в ній отвір
Знос кулачків розподільного вала Замініть розподільний вал
Стук на холодному двигуні, чутний протягом двох-трьох хвилин після пуску і посилюється при збільшенні частоти обертання колінчастого вала
Збільшений зазор між поршнями і циліндрами Стук поршнів, що зникає після прогріву двигуна, не є ознакою несправності. При постійному стуці замініть поршні, розточіть циліндри
Ослаблення кріплення шківа колінчастого вала Підтягніть кріплення
Короткочасні стуки відразу після пуску двигуна
Використання масла невідповідної марки (зниженої в'язкості) Замініть масло на рекомендоване
Збільшений осьовий зазор колінчастого валу Замініть упорні півкільця
Збільшений зазор в передньому корінному підшипнику Замініть вкладиші переднього корінного підшипника
Стукоти в прогрітому двигуні на режимі холостого ходу
Ослаблення натягу або знос ременів приводу генератора, компресора кондиціонера і насоса гідропідсилювача рульового управління Відрегулюйте натяг ременів або замініть їх
Шум деталей механізму газорозподілу Див. несправність «Підвищений шум газорозподільного механізму»
Використання масла невідповідної марки Замініть масло на рекомендоване
Збільшені зазори між поршневими пальцями і отворами в бобишках поршнів Замініть поршні і пальці
Збільшені зазори між шатунними шийками колінчастого вала і вкладишами Замініть вкладиші і прошліфуйте шийки
непаралельності осі верхньої та нижньої головок шатуна Замініть шатун
Неправильно встановлений поршень (зміщення отвору під поршневий палець направлено до лівої сторони двигуна) Встановіть правильно поршень
Сильні стуки в прогрітому двигуні при збільшенні частоти обертання колінчастого вала
Надмірний натяг ременя приводу насоса гідропідсилювача рульового управління або поява на ньому тріщин і розривів Відрегулюйте натяг ременя, замініть пошкоджений ремінь
Ослаблено кріплення маховика Затягніть болти кріплення маховика необхідним моментом
Надмірне збільшення зазорів між вкладишами шатунних і корінних підшипників колінчастого вала Перешліфуйте шийки під ремонтний розмір і замініть вкладиші
Підвищена вібрація двигуна
Дисбаланс колінчастого вала Зніміть і відбалансуйте колінчастий вал
Встановлено поршні різної маси Розберіть шатунно-поршневу групу, підберіть поршні по масі
Порушено зазори в приводі клапанів Перевірте гідроштовхачі, несправні замініть (див. «Заміна гідрокомпенсаторів зазорів в механізмі приводу клапанів»)
Неоднакові значення компресії в циліндрах Див. «Перевірка компресії в циліндрах»
Подушки підвіски силового агрегату сильно зношені або затверділи Замініть подушки
Ослаблено кріплення шківа колінчастого вала Підтягніть кріплення
Детонаційні стуки в двигуні при роботі під навантаженням
Використання бензину зі зниженим октановим числом Залийте бензин з відповідним октановим числом
Датчик детонації Замініть датчик
Несправний електронний блок керування двигуном Замініть блок
Підвищена витрата масла
Підтікання масла через ущільнення двигуна Підтягніть кріплення або замініть прокладки і сальники
засмічення системи вентиляції картера Промийте деталі системи вентиляції картера
Знос поршневих кілець або циліндрів двигуна Розточіть циліндри і замініть поршні і кільця
Поломка поршневих кілець Замініть кільця
закоксовування маслозйомних кілець або пазів в канавках поршнів через застосування несанкціонованого масла Очистіть кільця і ​​пази від нагару, замініть моторне масло рекомендованим (див. Додаток 3)
Знос або пошкодження маслозйомних ковпачків клапанів Замініть маслозйомні ковпачки
Підвищений знос стрижнів клапанів або направляючих втулок Замініть клапани або направляючі втулки
Перегрів двигуна
Недостатня кількість рідини в системі охолодження Долийте охолоджуючу рідину в систему охолодження
Сильно забруднена зовнішня поверхня радіатора Очистіть зовнішню поверхню радіатора струменем води
Несправний термостат Замініть термостат
Несправний електровентилятор системи охолодження Перевірте електродвигуни вентиляторів і реле їх включення, несправні вузли замініть
Несправний клапан пробки розширювального бачка (постійно відкритий, через що система знаходиться під атмосферним тиском) Замініть пробку розширювального бачка
Використання бензину зі зниженим октановим числом Залийте бензин з відповідним октановим числом
Швидке падіння рівня рідини в розширювальному бачку
Пошкоджений радіатор Відремонтуйте радіатор або замініть
Пошкодження шлангів або прокладок в з'єднаннях трубопроводів, ослаблення хомутів Замініть пошкоджені шланги або прокладки, підтягніть хомути шлангів
Підтікання рідини через сальник водяного насоса Замініть водяний насос
Пошкоджена прокладка головки блоку циліндрів Замініть прокладку
Підтікання рідини через мікротріщини в блоці або в головці блоку циліндрів Перевірте герметичність блоку і головки блоку циліндрів, при виявленні тріщин замініть пошкоджені деталі

Зміст

Запчастини

Головка блоку циліндрів (480EF-1003010)

Головка блоку циліндрів (480ef-1003010) 9990 грн.

Котушка запалювання (A11-3705110EA)

Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.
Котушка запалювання (a11-3705110ea) 607 грн.
Катушка запалювання INA-FOR (a11-3705110ea) 652 грн.
Катушка запалювання BOSCH (a11-3705110ea) 816 грн.

Маховик (A11-1005110BB)

Маховик Chery Amulet/Karry (A11-1005110BB) 853 грн.
Маховик A15 (A11-1005110BB) 723 грн.
Маховик PREMIUM (a11-1005110bb) 765 грн.
Маховик PREMIUM (a11-1005110bb) 765 грн.
Маховик 1.6L 480 engine А18 A11-1005110BB (A11-1005110BB) 861 грн.

Насос масляний (480-1011030)

Насос масляний ORIJI (480-1011030) 2000 грн.
Насос масляний Chery Amulet/Karry (480-1011030) 743 грн.
Насос масляний 1.5 - 1.6L 480-1011030 (480-1011030) 702 грн.
Насос масляний 1.5 - 1.6L 480-1011030 (480-1011030) 702 грн.
Насос масляний (оригінал) 477 480 A13 A15 (480-1011030) 2193 грн.
Насос масляний ORIJI (480-1011030) 2000 грн.
Насос масляний (CDN) 477 480 A13 A15 480-1011030 (CDN4075) 847 грн.
Насос масляний PREMIUM (480-1011030) 800 грн.
Насос масляний PREMIUM (480-1011030) 800 грн.

Насос водяний (480-1307010BA)

Насос водяний + прокладка (помпа) (Германія, MOGEN) A13 A15 480-1307010BA (480-1307010BA) 700 грн.
Помпа охолодження MAGNETI MARELLI (480-1307010ba) 714 грн.
Насос водяний + прокладка (помпа) (CDN) A13 A15 480-1307010BA (480-1307010BA) 579 грн.
Насос водяний (помпа) 1.5 - 1.6L (480-1307010BA) 508 грн.
Насос водяний (помпа) 1.5 - 1.6L "TB" 480-1307010BA (480-1307010BA) 508 грн.
Помпа охолодження PREMIUM (480-1307010ba) 480 грн.
Насос водяний + прокладка (помпа) (UK, ASM) A13 A15 480-1307010BA (480-1307010BA) 434 грн.
Помпа охолодження PREMIUM (480-1307010ba) 480 грн.
Насос водяний Chery KIMIKO (480-1307010BA-KM) 498 грн.
Помпа охолодження MAGNETI MARELLI (480-1307010ba) 714 грн.
Насос водяний Chery (480-1307010BA) 468 грн.
Помпа охолодження INA-FOR (480-1307010ba) 620 грн.
Помпа охолодження INA-FOR (480-1307010ba) 620 грн.

Ковпачок маслозйомний (480-1007020)

Сальник клапана Chery Amulet/Karry (480-1007020) 13 грн.
Сальник клапана VICTOR REINZ (480-1007020) 49 грн.
Сальник клапана (480-1007020) 14 грн.
Сальник клапана A15 (480-1007020) 18 грн.
Сальник клапана INA-FOR (480-1007020) 31 грн.
Сальник клапанів 480-1007020 (480-1007020) 13 грн.
Сальник клапана Chery Amulet/Karry Victor-Reinz (480-1007020-VICTOR-REINZ) 53 грн.
Сальник клапана (оригінал) A15 (480-1007020) 135 грн.
Сальник клапана (компл.) Chery Amulet/Karry KIMIKO (480-1007020-KM) 141 грн.
Сальник клапана A15 супер якість (480-1007020) 61 грн.
Сальник клапана FEBI (480-1007020) 37 грн.

Датчик положення дросельної заслінки (480EE-1008051)

Датчик дросельної заслінки Chery Amulet/Karry (480EE-1008051) 139 грн.
Датчик положення дросельної заслінки ERA (480ee-1008051) 313 грн.
Датчик положення дросельної заслінки INA-FOR (480ee-1008051) 140 грн.
Датчик положення дросельної заслінки INA-FOR (480ee-1008051) 140 грн.
Датчик положення дросельної заслінки ERA (480ee-1008051) 313 грн.
Датчик дросельної заслінки Chery Amulet/Karry KIMIKO (480EE-1008051-KM) 203 грн.
Датчик положення дросельної заслінки ORIJI (480ee-1008051) 730 грн.
Датчик положення дросельної заслінки ORIJI (480ee-1008051) 730 грн.

Датчик тиску колектора (480ED-1008060)

Датчик MAP Chery (480ED-1008060) 178 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP ORIJI (480ed-1008060) 550 грн.
Датчик TMAP INA-FOR (480ed-1008060) 206 грн.
Датчик TMAP PREMIUM (480ed-1008060) 170 грн.

Датчик холостого ходу (480EE-1008052)

Датчик холостого ходу Chery Amulet/Karry (480EE-1008052) 167 грн.
Датчик холостого ходу (480ee-1008052) 210 грн.
Датчик холостого ходу (CDN) A15 480EE-1008052 (480EE-1008052) 221 грн.
Датчик холостого ходу INA-FOR (480ee-1008052) 234 грн.
Датчик холостого ходу (480ee-1008052) 210 грн.
Датчик холостого ходу INA-FOR (480ee-1008052) 234 грн.
Датчик холостого ходу ORIJI (480ee-1008052) 530 грн.
Датчик холостого ходу ORIJI (480ee-1008052) 530 грн.
Датчик холостого ходу Chery Amulet/Karry KIMIKO (480EE-1008052-KM) 239 грн.
.