Для регулювання приводу управління коробкою передач заводом-виробником передбачені спеціальні пристосування для фіксації в певному положенні елементів приводу. Тому в разі порушення регулювання, не дозволяється включита ту або іншу передачу, зверніться на сервіс.
Для попередження порушення регулювання приводу, виконуючи роботи, пов'язані з роз'єднанням його елементів, попередньо позначайте будь-яким доступним способом взаємне розташування деталей. При зворотній збірці встановлюйте елементи приводу у відповідності з нанесеними мітками.
Якщо регулювання привода порушилося незначно і передачі хоч і з труднощами, але включаються, при наявності деяких навичок у виконавця можна спробувати відновити регулювання методом проб.
Ослабте затяжку гайки стяжного болта хомута кріплення важеля вибору передач приводу до тяги куліси важеля управління коробкою передач і невеликими переміщеннями ступиці важеля по тязі добийтеся чіткого включення передач. Якщо нечітко вибираються I і II передачі, трохи поверніть важіль щодо тяги за годинниковою стрілкою (якщо дивитися на привід з боку двигуна). При нечіткому виборі V передачі і передачі заднього ходу повертайте важіль проти годинникової стрілки. Якщо чітко вибираються, але погано включаються (або зовсім не включаються) I, III, V передачі і передача заднього ходу, перемістіть важіль по тязі по напрямку руху автомобіля, не провертаючи його щодо тяги. При нечіткому включенні II і IV передач важіль переміщайте вперед по тязі. Після кожного переміщення важеля по тязі затягуйте гайку стяжного болта хомута і перевіряйте результат регулювання. При необхідності повторіть регулювання до отримання необхідного результату.