Попередження
На вашому автомобілі встановлена мікропроцесорна система запалювання (МПСЗ) високої енергії. До високовольтних дротів підводиться напруга близько 40 000 В, і хоча при малій силі струму воно не небезпечно для життя, можливий удар струмом при перевірці системи запалювання може призвести до тяжких наслідків. Тому, якщо ви беретеся за високовольтний провід при включеному запалюванні, скористайтеся товстою гумовою рукавичкою або в крайньому випадку пассатижами з ізольованими ручками.
Корисна порада
Перед перевіркою системи запалювання встановіть важіль перемикання передач в нейтральне положення і залиште включеним гальмо стоянки.
1. При вимкненому запаленні перевірте цілісність і посадку високовольтних проводів в гніздах котушки запалювання.
2. Перевірте справність котушки запалювання (див. «Перевірка котушки запалювання»).
3. Якщо низьковольтний ланцюг котушки запалювання справний, перевірте наявність іскри на свічках запалювання. Зніміть високовольтний провід з будь свічки запалювання. Вставте в наконечник проводу запасну свічку запалювання і притисніть її металевою частиною до «маси» автомобіля (наприклад, до впускної труби). Попросіть помічника провернути стартером колінчастий вал двигуна.
Попередження
Надійний контакт корпусу свічки з «масою» обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, може призвести до пошкодження блоку системи управління двигуном або високовольтного ланцюга котушки запалювання.
Зазначену перевірку проводьте не більше п'яти секунд, щоб не пошкодити нейтралізатор відпрацьованих газів при попаданні в нього не згорівшого у циліндрах двигуна бензину.
4. Якщо іскри немає, замініть високовольтні дроти новими. Можна попередньо спробувати встановити не нові, але перевірені, з «робочої» машини.
5. Якщо після заміни проводів іскра не з`явилася, замініть котушку запалювання (див. «Зняття і установка котушки запалювання»). Якщо іскра є, але двигун не заводиться, замініть свічки запалювання новими. Можна попередньо також спробувати встановити не нові, але перевірені, з «робочої» машини.
6. Якщо і після цього двигун не заводиться, перевірте справність системи управління двигуном (див. «Несправності системи упорскування палива»).