В системі запалювання не використовується традиційний розподільник...
...тут застосовується чотирьохвихідна котушка запалювання, що складається з двох двовихідних котушок запалювання, об'єднаних в один блок. Управляє струмом в первинних обмотках котушок запалювання контролер, який одержує інформацію від датчиків і використовує два потужних транзисторних вентиля.
Система запалювання не включає в себе рухомих деталей, тому не вимагає обслуговування і не потребує регулювання.
В системі запалювання застосовується метод розподілу іскри, званий методом холостої іскри. Циліндри двигуна об'єднані в пари 1–4 і 2–3, іскроутворення відбувається одночасно в двох циліндрах: в циліндрі, в якому закінчується такт стиснення (робоча іскра), і в циліндрі, в якому відбувається такт випуску (холоста іскра).
У зв'язку з постійним напрямком струму в обмотках котушок запалювання струм іскроутворення в однієї свічки завжди протікає з центрального електрода на бічній, а у другій - з бічного на центральний.
Управляє запалюванням в системі контролер. Датчик положення колінчастого валу подає на контролер опорний сигнал, на основі якого контролер розраховує послідовність спрацьовування котушок в модулі запалювання. Для точного управління запалюванням контролер використовує наступну інформацію:
- частота обертання колінчастого валу;
- навантаження двигуна;
- температура охолоджуючої рідини;
- положення колінчастого валу;
- положення розподільного вала;
- наявність детонації.
Високовольтні дроти (a11-3707130/40/50/60ea) | 346 грн. | |
Високовольтні дроти INA-FOR (a11-3707130/40/50/60ea) | 468 грн. | |
Високовольтні дроти PREMIUM (a11-3707130/40/50/60ea) | 285 грн. |