Вам будуть потрібні: торцева головка «на 22», ключ-шестигранник «на 7», ключі «на 18», «на 19», газовий ключ.
1. Загальмуйте автомобіль стоянковим гальмом і встановіть противідкатні упори («черевики») під задні колеса.
2. Зніміть колесо.
3. Від'єднайте від кронштейнів на амортизаторній стійці тримачі гальмівного шланга...
4. ...і джгута проводів датчика частоти обертання колеса.
5. Зніміть захисний ковпак подушки кріплення амортизаторної стійки до кузова.
6. Відверніть гайку кріплення стійки, утримуючи її шток від провертання, ключем-шестигранником, пропущеним в отвір торцевої головки, яку, в свою чергу, обертайте газовим ключем.
7. Зніміть подушку кріплення стійки.
8. Відверніть гайки двох болтів кріплення амортизаторної стійки до поворотного кулака, витягніть болти з отворів стійки і кулака...
Примітка
Перед розбиранням з'єднання амортизаторної стійки і поворотного кулака позначте будь-яким способом (наприклад, фарбою) взаємне положення стійки і кулака, щоб при складанні встановити в колишнє положення, не порушивши кут поперечного нахилу осі повороту колеса.
9. ...і зніміть амортизаторну стійку.
10. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю.
Примітка
Після заміни амортизаторної стійки передньої підвіски або її деталей перевірте і при необхідності відрегулюйте кути установки коліс (див. «Перевірка і регулювання кутів установки коліс»). Скористайтеся послугами майстерень, які оснащені спеціальним обладнанням.