Не рідше одного разу на два тижні видаляйте сухою ганчіркою пил і бруд з поверхні моноблока і кришки батареї. Якщо на кришці випадково опинився електроліт, видаліть чистою ганчіркою, змоченою 10%-им розчином нашатирного спирту або соди. Потім насухо протріть поверхню кришки.
Попередження
Очищайте поверхню кришки тільки при щільно загорнутих пробках, щоб уникнути забруднення електроліту.
Слідкуйте за тим, щоб пробки завжди були щільно загорнуті в горловини банок. Не рідше одного разу на два тижні перевіряйте чистоту отворів для виходу газу в пробках, так як засмічення цих отворів викличе підвищення тиску газу усередині батареї, що може призвести до її пошкодження.
Для запобігання окиснення полюсних виводів батареї і наконечників проводів регулярно очищайте їх і змащуйте технічним вазеліном. Слідкуйте за щільністю з'єднання наконечників проводів і виходів.
Корисні поради
Замість технічного вазеліну для захисту від окислення виходів і наконечників можна застосовувати наявні у продажу мідьвмісні мастила.
Періодично перевіряйте надійність кріплень батареї на автомобілі і при необхідності підтягніть їх, щоб уникнути появи тріщин на моноблоці.
Корисні поради
Для зменшення вібрацій, що передаються на моноблок батареї, встановлюйте батарею на килимок з кислотостійкої гуми.
Дроти до виводів батареї повинні бути приєднані зі слабиною, так як натяг проводів може призвести до розхитування виходів в кришці і течі електроліту.