Система змащення комбінована: найбільш навантажені деталі змащуються під тиском, а решта - або спрямованим розбризкуванням, або розбризкуванням масла, що випливає з зазорів між сполучними деталями. Тиск в системі змащення створюється шестерним масляним насосом з внутрішнім трохоїдальним зачепленням шестерень, що установлений зовні в передній частині блоку циліндрів і приводиться в дію від переднього кінця колінчастого вала.
Насос всмоктує масло з масляного картера двигуна через маслоприймач з сітчастим фільтром і через повнопотоковий масляний фільтр з фільтруючим елементом з пористого паперу подає його в головну масляну магістраль, розташовану в тілі блоку циліндрів з лівого боку. Від головної магістралі відходять канали підведення масла до корінних підшипників колінчастого вала. Масло до шатунних підшипників подається через канали, виконані в тілі колінчастого вала, і далі по каналах в стрижнях шатунів до отворів в їх верхній частині, через які розбризкується на стінки циліндрів і днища поршнів. Від головної масляної магістралі відходить вертикальний канал підведення масла до корпусів розподільних валів і в верхній подовжній масляний канал, з'єднаний свердліннями в голівці блоку з гідрокомпенсаторами зазорів в клапанному механізмі. В торцеву частину верхнього поздовжнього каналу ввернутий редукційний клапан, що обмежує тиск масла в голівці циліндрів.
Для змащення підшипників розподільних валів масло з вертикального каналу надходить в центральні осьові канали розподільних валів через радіальний отвір в шийці третього підшипника і розподіляється по ним до решти підшипників.
Кулачки розподільного вала змащуються маслом, що надходить з центральних осьових каналів через радіальні отвори в кулачках. Зайве масло зливається з головки блоку в масляний картер через вертикальні дренажні канали.
Заміна масла в двигуні і масляного фільтра описана в розд. 4 «Технічне обслуговування» (див. «Заміна масла в двигуні і масляного фільтра»), зняття і установка масляного насоса, а також його ремонт - в даному підрозділі.