РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття і установка зчеплення

Основні несправності, для усунення яких потрібні зняття і розбирання зчеплення:

- підвищений (порівняно зі звичним) шум при включенні зчеплення;

- ривки при роботі зчеплення;

- неповне включення зчеплення (зчеплення «буксує»);

- неповне вимикання зчеплення (зчеплення «веде»).

Корисні поради
При виході з ладу зчеплення рекомендуємо замінювати одночасно усі його елементи (ведений і ведучий диски), так як робота по заміні зчеплення трудомістка, а в неушкоджених елементів зчеплення ресурс вже знижений і, якщо їх встановити знову, може знадобитися повторна заміна зчеплення після невеликого пробігу.

Вам будуть потрібні: всі інструменти, необхідні для зняття коробки передач і маховика, а також торцева головка «на 17», викрутка.

1. Зніміть коробку передач (див. «Зняття і установка коробки передач»).

маховик разом з веденим диском зчеплення

2. Зніміть маховик разом з веденим диском зчеплення (див. «Зняття, дефектовка і установка маховика»)...

вийміть з порожнини ведений диск

3. ...і вийміть з його порожнини ведений диск.

Запам'ятайте розташування кінців фіксуючої пружини підп'ятника

4. Запам'ятайте розташування кінців фіксуючої пружини підп'ятника, щоб при зворотній збірці встановити її в початкове положення.

Зніміть щиток картера зчеплення з направляючих втулок в блоці циліндрів

5. Зніміть щиток картера зчеплення з направляючих втулок в блоці циліндрів, щоб виключити перешкоду в роботі у разі самовільного відключення щитка.

Захопіть відігнутий кінець фіксуючої пружини підп'ятника пасатижами

6. Захопіть відігнутий кінець фіксуючої пружини підп'ятника пасатижами, піддягніть його викруткою, вийміть з отвору в підп'ятнику...

зніміть пружину

7. ...і зніміть пружину...

підп'ятник

8. ...і підп'ятник.

корисні поради
Якщо будете встановлювати колишній натискний диск, позначте взаємне розташування кожуха натискного диска зчеплення і колінчастого валу, щоб встановити натискний диск в попереднє положення (для збереження балансування).

виверніть шість болтів кріплення кожуха до фланця колінчастого валу

9. Утримуючи кожух натискного диска зчеплення від провертання викруткою, виверніть шість болтів кріплення кожуха до фланця колінчастого вала. Затяжку болтів ослабляйте рівномірно: кожен болт з одного обороту ключа, переходячи від болта до болта по діаметру.

натискний диск зчеплення

10. Зніміть натискний диск зчеплення з колінчастого вала, притримуючи при цьому стопорну пластину болтів кріплення кожуха диска.

Примітка
Стопорну пластину болтів кріплення кожуха натискного диска зчеплення при кожному розбиранні з'єднання замінюйте новою.

Стопорнуя пластина болтів кріплення кожуха натискного диска зчеплення

ведений диск зчеплення

11. Огляньте ведений диск зчеплення. Тріщини на деталях веденого диска не допускаються.

Перевірити ступінь зносу фрикційних накладок

12. Перевірте ступінь зносу фрикційних накладок. Якщо головки заклепок втоплені менше ніж на 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні з'єднання, то ведений диск необхідно замінити.

Примітка
Якщо накладки веденого диска замаслені, перевірте стан сальника первинного валу коробки передач. Можливо, потрібно його заміна.

Перевірте надійність фіксації демпферных пружин в гніздах ступиці веденого диску

13. Перевірте надійність фіксації демпферных пружин в гніздах ступиці веденого диску, намагаючись перемістити їх у гніздах ступиці рукою. Якщо пружини легко переміщуються в гніздах або зламані, замініть диск.

Перевірити биття веденого диска

14. Перевірте биття веденого диска, якщо при візуальному огляді виявлено його жолоблення. Якщо величина биття перевищує 0,5 мм, замініть диск.

Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска

15. Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска, звернувши увагу на відсутність глибоких рисок, задирів, забоїн, явних слідів зносу і перегріву. Замініть дефектні вузли.

заклепувальні з'єднання деталей кожуха

16. При ослабленні заклепочных з'єднань деталей кожуха і натискного диска замініть натискний диск в зборі.

оцініть стан діафрагменної пружини натискного диска

17. Зовнішнім оглядом оцініть стан діафрагменної пружини натискного диска. Наявність тріщин на діафрагменній пружині не допускається. Місця a контакту пелюстків пружини з підп'ятником вимикання зчеплення повинні знаходитися в одній площині і не мати явних слідів зносу (величина зносу не повинна перевищувати 0,8 мм). В іншому випадку замініть натискний диск в зборі.

Огляньте підп'ятник

18. Огляньте підп'ятник. При сильній виробленні вкладиша підп'ятника в місці його контакту зі штоком вимикання зчеплення замініть підп'ятник.

фіксуюча пружина підп'ятника

19. Сильно деформований або втративший пружність фіксатор підп'ятника замініть.

20. Перед установкою зчеплення перевірте легкість переміщення веденого диска за шліцами первинного валу коробки передач. При необхідності усуньте причини заїдання або замініть дефектні деталі.

21. На шліци ступиці веденого диска нанесіть тугоплавке консистентне мастило.

22. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю. На різьбову частину болтів кріплення кожуха натискного диска нанесіть анаеробний фіксатор різьби. Затягуйте болти рівномірно хрест-навхрест моментом 100 М-м.

Примітки
На автомобілях випуску з березня 1993 року використовуються болти кріплення кожуха натискного диска зчеплення із запрограмованою деформацією. Такі болти обов'язково замініть новими. Затягніть ці болти моментом 60 Н'М і потім доверніть ще на 90° кожен. Ведений диск зчеплення встановлюйте виступаючою частиною ступиці у бік маховика.

23. Встановіть коробку передач.

24. Перевірте роботу зчеплення і при необхідності відрегулюйте його привід (див. «Регулювання привода вимикання зчеплення»).

Зміст

Запчастини

Кошик зчеплення (A11-1601020AC)

Кошик зчеплення Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-1601020AC-KM) 1249 грн.
Кошик зчеплення Chery Amulet/Karry (A11-1601020AC) 959 грн.
Кошик зчеплення PREMIUM (a11-1601020ac) 1138 грн.
Кошик зчеплення KONNER (a11-1601020ac) 1546 грн.
Кошик зчеплення ( комплект) (a11-1601020ac) 1997 грн.
Корзина сцепления PREMIUM (Оригинал) (A11-1601020AC-1) 3360 грн.
Кошик зчеплення (CDN) A15 A11-1601020AC (CDN3013) 1398 грн.
Кошик зчеплення (a11-1601020ac) 1143 грн.

Диск зчеплення (A11-1601030AC)

Диск зчеплення Chery Amulet/Karry KIMIKO (A11-1601030AC-KM) 743 грн.
Диск зчеплення Chery Amulet/Karry (A11-1601030AC) 558 грн.
Диск зчеплення Chery Amulet FITSHI (A11-1601030AC-FITSHI) 919 грн.
Диск зчеплення A15 (A11-1601030AC) 769 грн.
Диск зчеплення (CDN) A15 A11-1601030AC (CDN3005) 1033 грн.
Диск сцепления (a11-1601030ac) 709 грн.
Диск сцепления FITSHI (a11-1601030ac) 1014 грн.
Диск зчеплення KONNER (a11-1601030ac) 1064 грн.
Диск зчеплення (a11-1601030ac) 834 грн.
Диск сцепления Chery Amulet/Karry LUK (A11-1601030AC-LUK) 1857 грн.
Диск зчеплення 1.6 L (a11-1601030ac) 615 грн.
Диск сцепления VALEO (a11-1601030ac) 1367 грн.
Диск зчеплення Chery Amulet/Karry JP GROUP (A11-1601030AC-JPGROUP) 1034 грн.
Диск зчеплення Chery Amulet/Karry VALEO (A11-1601030AC-VALEO) 1656 грн.

Болт кошика зчеплення (A11-1601111)

Болт кошика зчеплення A15 (A11-1601111) 75 грн.
Болт кошика зчеплення Chery Amulet KLM (A11-1601111) 66 грн.
Болт кріплення маховика PREMIUM (a11-1601111) 59 грн.
Болт кріплення маховика PREMIUM (a11-1601111) 59 грн.
Болт кошика зчеплення Chery Amulet (A11-1601111) 79 грн.

Сепаратор зчеплення (A11-1601117AC)

Сепаратор зчеплення (a11-1601117ac) 265 грн.
Сепаратор зчеплення + пружинка A15 (A11-1601117AC) 248 грн.
Диск-прокладка зчеплення (з фіксуючим кільцем) (a11-1601117ac) 314 грн.

Пружина фіксуюча диск зчеплення (A11-1601119)

Кільце стопорне зчеплення Chery Amulet (A11-1601119) 67 грн.
Сепаратор сцепления (пружинка) A15 (A11-1601119) 60 грн.
Сепаратор сцепления (пружинка) (оригинал) A15 (A11-1601119) 85 грн.
Ви переглядали
.