РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття і установка коробки передач

Основні несправності, для усунення яких необхідно знімати коробку передач з автомобіля:

- підвищений (порівняно зі звичним) шум;

- утруднене перемикання передач;

- мимовільне вимикання або нечітке включення передач;

- витік масла через ущільнення і прокладки.

Крім того, коробку передач знімають для заміни маховика, зчеплення і заднього сальника колінчастого вала двигуна.

Корисні поради
Робота по зняттю і установці коробки передач досить трудомістка, тому попередньо обов'язково переконайтеся, що її несправності не викликані іншими причинами (недостатній рівень масла, дефекти приводу зчеплення, ослаблення кріплення коробки та ін). Коробка передач досить важка і має незручну для утримування форму, тому рекомендуємо знімати її з помічником.

Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «на 13», викрутка з плоским лезом.

1. Установіть автомобіль на підйомник або оглядову канаву.

Злийте масло з коробки передач

2. Злийте масло з коробки передач (див. «Перевірка рівня і заміна масла в коробці передач»), якщо знімаєте її для ремонту.

Від'єднайте від коробки передач внутрішні шарніри приводів передніх коліс

3. Від'єднайте від коробки передач внутрішні шарніри приводів передніх коліс (див. «Зняття і установка приводів передніх коліс»).

Від'єднайте від картера зчеплення датчик положення колінчастого валу

4. Від'єднайте від картера зчеплення датчик положення колінчастого валу (див. «Датчики системи управління двигуном»).

Від'єднайте колодки джгутів проводів від вимикача світла заднього ходу

5. Від'єднайте колодки джгутів проводів від вимикача світла заднього ходу...

і від датчика швидкості, стиснувши пружинні фіксатори колодок

6. ...і від датчика швидкості, стиснувши пружинні фіксатори колодок.

Від'єднайте трос від важеля вимикання зчеплення

7. Від'єднайте трос від важеля вимикання зчеплення (див. «Заміна троса приводу вимикання зчеплення»).

Зніміть стартер

8. Зніміть стартер (див. «Зняття і установка стартера»).

Відстебніть викруткою фіксатор шарніра тяги вибору передач

9. Відстебніть викруткою фіксатор шарніра тяги вибору передач...

від'єднайте шарнір від кульового пальця проміжного важеля вибору передач механізму коробки передач

10. ...і від'єднайте шарнір від кульового пальця проміжного важеля вибору передач механізму коробки передач.

Виверніть болт кріплення кронштейна на коробці передач до лівої задньої опори підвіски силового агрегату

11. Виверніть болт кріплення кронштейна на коробці передач до лівої задньої опори підвіски силового агрегату.

Розтисніть викруткою пружинний фіксатор тяги перемикання передач

12. Розтисніть викруткою пружинний фіксатор тяги перемикання передач...

вийміть фіксатор отвори тяги і від'єднайте тягу від важеля перемикання передач

13. ...вийміть фіксатор з отвору тяги і від'єднайте тягу від важеля перемикання передач.

Відстебніть фіксатор шарніра проміжної тяги вибору передач

14. Відстебніть фіксатор шарніра проміжної тяги вибору передач...

від'єднайте тягу від кульового пальця проміжного важеля

15. ...і від'єднайте тягу від кульового пальця проміжного важеля.

Виверніть два болта кріплення підсилювача блоку циліндрів до передньої частини силового агрегату

16. Виверніть два болта кріплення підсилювача блоку циліндрів до передньої частини силового агрегату...

два болта кріплення до задньої частини

17. ...два болта кріплення до задньої частини...

три болта кріплення підсилювача до картеру зчеплення

18. ...три болта кріплення підсилювача до картеру зчеплення...

зніміть підсилювач

19. ...і зніміть підсилювач.

відверніть гайку нижнього болта кріплення кронштейна і вийміть болт

20. Встановіть під двигун надійну опору, виверніть верхній болт кріплення кронштейна передньої опори підвіски силового агрегату до картеру зчеплення відверніть гайку нижнього болта кріплення кронштейна і вийміть болт.

Виверніть два болти кріплення коробки передач до двигуна

21. Виверніть два болти кріплення коробки передач до двигуна, розташовані з задньої сторони силового агрегату...

два верхніх болта кріплення коробки передач до двигуна

22. ...і два верхніх болта кріплення коробки передач до двигуна.

Виверніть три болта кріплення кронштейна лівої задньої опори підвіски силового агрегату до картера коробки передач і зніміть кронштейн

23. Виверніть три болта кріплення кронштейна лівої задньої опори підвіски силового агрегату до картера коробки передач і зніміть кронштейн.

Трохи посуньте коробку передач назад і вийміть з зазору між нею і блоком циліндрів щиток картера зчеплення

24. Трохи посуньте коробку передач назад і вийміть з зазору між нею і блоком циліндрів щиток картера зчеплення.

Посуньте коробку максимально назад до виходу її первинного вала ступиці веденого диска зчеплення, нахиліть задню частину коробки вниз і зніміть коробку з автомобіля

25. Посуньте коробку максимально назад до виходу її первинного вала ступиці веденого диска зчеплення, нахиліть задню частину коробки вниз і зніміть коробку з автомобіля.

26. Встановіть коробку передач і всі зняті деталі і вузли в порядку, зворотному зняттю.

Корисні поради
Перед установкою коробки передач рекомендуємо змастити шліци первинного валу тонким шаром тугоплавкого консистентного мастила.

27. Залийте масло в коробку передач (див. «Перевірка рівня і доливання масла в коробку передач»), якщо його зливали перед зняттям.

Зміст

Запчастини

.