РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Система обігріву заднього дзеркала

Нагрівальний елемент скла дверей задка

Нагрівальний елемент скла дверей задка складається з горизонтальних струмопровідних смуг, з'єднаних по обидва боки вертикальними шинами. Одна шина з'єднана з «+» бортової електромережі, інша з «масою» кузова. Напруга живлення електрообігрівача 12В. Живлення до нагрівального елементу подається через запобіжник F2 в монтажному блоці, розташованому в салоні автомобіля.

Якщо після включення електрообігріву поверхня скла залишається неочищеною, перевірте запобіжник F2. Якщо запобіжник справний, перевірте контрольною лампою або вольтметром, чи є напруга живлення на виходах нагрівального елемента скла. Для цього контрольну лампу (або вольтметр) підключіть до виходу «+» електрообігрівача і «маси» кузова. Якщо напруга живлення відсутня, перевірте електропроводку ланцюга живлення елемента і усуньте несправність.

Якщо запобіжник і ланцюг живлення нагрівального елемента справні, перевірте справність його струмопровідних смуг.

Перевірку проводять при працюючому двигуні і включеному електрообігрівачі заднього скла. Вольтметром по черзі виміряйте напругу на всіх смугах, приєднавши один вихід вольтметра до «маси» кузова, а інший послідовно до струмопровідних смуг. Якщо напруга, виміряна вольтметром на початку і в кінці смуг, однакова і приблизно дорівнює напрузі акумуляторної батареї, перевірте надійність контакту «масового» дроту нагрівального елемента з кузовом автомобіля.

Напруга на смузі повинна зменшуватись по мірі віддалення місця приєднання вольтметра від шини позитивної полярності елемента. Напругу необхідно вимірювати принаймні в двох місцях на однаковій відстані від осі симетрії, щоб виключити ймовірність пропуску пошкодженої ділянки. При виявленні невідповідності показань на одній із смуг переміщайте контакт проводу вольтметра вздовж цієї смуги до тих пір, поки напруга не стане рівною нулю. Різке зниження напруги вказує на розрив смуги в цьому місці. Відзначте на зовнішній поверхні скла крейдою або склографом місце розриву для подальшого ремонту пошкодженої ділянки.

Для ремонту нагрівального елемента можна використовувати один з наявних у продажу спеціальних наборів, до складу яких входить срібло. Незважаючи на те, що набори виготовлені різними виробниками, їх склад приблизно однаковий, і всі вони забезпечені інструкцією по застосуванню. Нижче наведено типовий порядок роботи з цими наборами.

1. Видаліть ділянку смуги завдовжки 6 мм з кожного боку пошкодженого місця.

2. Протріть пошкоджене місце чистою тканиною, змоченою в спирті.

3. Наклейте на скло в місці пошкодження смуги ремонтну липку стрічку або два відрізка звичайної липкої стрічки зверху і знизу ремонтованої ділянки, причому відстань між відрізками липкої стрічки повинна відповідати ширині струмопровідної смуги на склі.

4. Ретельно перемішайте затверджувач з основним складом сріблястого кольору. Якщо затверджувач загус, помістіть упаковку з ним в гарячу воду і дочекайтеся, коли суміш стане рідкою.

5. Нанесіть дерев'яною лопаткою композицію на ділянку, що ремонтується і зніміть липку стрічку.

6. Встановіть нагрівач на відстані 25 мм від пошкодженого місця і нагрівайте композицію протягом 1–2 хв. Мінімальна температура нагріву 149 °C

Примітка
У деяких наборах склад не треба нагрівати: він полімеризується при кімнатній температурі.

1. Якщо після сушіння смуга втратила колір, нанесіть на неї щіткою тонуючий йодний склад - колір смуги відновиться. Після того як йодний склад підсохне протягом 30 з, витріть чистою тканиною без ворсу його надлишки. Під час полімеризації ремонтної композиції, що триває 24 год, виключіть будь-який механічний вплив на відремонтовану ділянку смуги.

8. Включіть і перевірте роботу нагрівального елемента заднього скла.

Якщо провід відірвався від шини, припаяйте його припоєм, що містить 3% срібла і каніфольну пасту в якості флюсу, у наступному порядку.

1. Очистіть місце пайки на шині і жилу дроту.

2. Пензликом нанесіть на сполучні місця провода та шини трохи каніфольної пасти.

3. Нанесіть тонкий шар припою на жилу дроту.

4. Припаяйте провід до шини, уникаючи перегріву деталей, що з'єднуються.

Зміст

.