У момент початку руху частіше має місце граничний випадок ривка - провал. Найнеприємніші відчуття пов'язані саме з запізненням відповідної реакції двигуна на натискання педалі акселератора. Іноді двигун при цьому навіть глухне. Ривок виникає в момент початку відкриття дросельної заслінки, коли по сигналу датчика положення дросельної заслінки і ЕБУ визначає момент переходу з режиму холостого ходу на навантажувальний режим і повинен збільшити кількість, що подається через форсунки палива. При недостатньому тиску в паливній рампі, навіть при збільшенні тривалості упорскування, палива для плавного рушання з місця не вистачає. Методику перевірки тиску палива див. В підрозділі «Перевірка тиску палива в системі живлення».
Крім цього ривок може виникнути і в наслідок несправності електромеханічної частини дросельного вузла і забруднення дросельної заслінки відкладеннями з картерних газів.
Дроссельная заслонка Chery (Оригинал) (A11-1129010-1) | 6863 грн. |