Регулятор складається із двополюсного крокового електродвигуна і сполученого з ним конусного клапана. По сигналу електронного блоку управління двигуном електродвигун переміщує клапан, змінюючи тим самим прохідний перетин повітряного каналу.
Вам будуть потрібні: викрутка з хрестоподібним лезом, тестер.
1. При вимкненому запаленні відіжміть фіксатор колодки моторного джгута проводів...
2...І від'єднайте колодку від регулятора.
3. Включіть запалення і виміряйте тестером в режимі вольтметра напругу між виходом А колодки і «масою» автомобіля.
4. Повторіть вимірювання по черзі для інших виходів колодки (В, С і D). Показання тестера для цих чотирьох вимірів повинні бути в межах 0,4–12 В.
5. Переключіть тестер в режим омметра і виміряйте опір між виходами А і D регулятора, а потім між виходами B і С. Опір має бути в межах (53±5,3) Ом.
6. Для заміни регулятора виверніть два гвинти його кріплення до дроссельного вузла...
7. ...і вийміть регулятор з отвору дросельного вузла.
Примітка
Зверніть увагу на те, що з'єднання ущільнене гумовим кільцем 1. Не намагайтеся витягнути або втиснути клапан 2 регулятора — це може вивести регулятор з ладу.
8. Очистіть сідло, повітряний канал в дросельному вузлі і поверхню під ущільнювальне кільце регулятора від забруднень.
9. Змастіть ущільнювальне кільце моторним маслом та встановіть регулятор в порядку, зворотному зняттю. Гвинти кріплення регулятора затягніть моментом 3 - 4 Н*м.