Прокачування (видалення повітря) гідравлічної системи підсилювача рульового управління необхідне після будь-яких робіт, пов'язаних з розгерметизацією системи (заміна насоса або трубопроводів). Ознакою наявності повітря в системі є підклинювання рульового колеса при спробі різко повернути його. Крім того, насос видає підвищений шум у момент повороту рульового колеса, а рідина в бачку зазвичай спінюється.
1. Залийте робочу рідину в систему гідропідсилювача (див. «Перевірка рівня і доливання робочої рідини в бачок гідропідсилювача рульового управління») до мітки «МАХ» на покажчику, встановленому на пробці бачка (або до верхньої мітки на стінці бачка).
2. Пустіть двигун і поверніть рульове колесо до упору в одну сторону.
Попередження
Не утримуйте рульове колесо в крайньому положенні понад 10 с.
3. Поверніть рульове колесо до упору в протилежний бік.
4. Поверніть рульове колесо в середнє положення і заглушіть двигун.
5. Перевірте рівень робочої рідини в бачку гідропідсилювача і при необхідності долийте.
Примітка
Рівень робочої рідини в бачку при прогрітому двигуні повинен знаходитися не вище мітки «МАХ» на покажчику, встановленому на пробці бачка (або не вище верхньої мітки на стінці бачка), при холодному — не нижче мітки «MIN» на покажчику (не нижче нижньої мітки на стінці).
6. Повторюйте операції 2–5 доти, поки рівень робочої рідини в бачку не перестане знижуватися.