РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перебої в роботі двигуна

При перебоях двигун нестійко працює на холостому ходу, не розвиває достатньої потужності, підвищено витрачає бензин. Крім цього можливий вихід з ладу нейтралізаторів відпрацьованих газів. Перебої, як правило, пояснюються несправністю форсунок або електробензонасоса (див. «Система харчування»), несправністю свічки запалювання одного з циліндрів, підсмоктуванням повітря в один з циліндрів. Потрібно знайти несправність і по можливості її усунути.

Вихлопна труба

1. Пустіть двигун і залиште його працювати на холостому ходу. Підійдіть до вихлопної труби і прислухайтеся до звуку вихлопу. Можна піднести руку до зрізу вихлопної труби - так перебої відчуваються краще. Звук повинен бути рівним, «м'яким», одного тону. Удари з вихлопної труби через регулярні проміжки часу свідчать про те, що один циліндр не працює через вихід з ладу свічки, відсутність іскри на ній, про відмову форсунки, про сильний підсос повітря в один циліндр або значне зниження компресії в ньому. Удари через нерегулярні проміжки часу виникають через забруднення розпилювачів форсунок, сильного зносу або забруднення свічок запалювання. Якщо хлопки відбуваються через нерівні проміжки часу, можна спробувати самостійно замінити весь комплект свічок незалежно від пробігу і зовнішнього вигляду, однак краще це робити після звернення в автосервіс для діагностики і ремонту системи управління двигуном.

Провід запалювання

2. Якщо хлопки нерегулярні, зупиніть двигун і відкрийте капот. Перевірте стан проводів системи запалювання. Ізоляція високовольтних проводів не повинна бути пошкоджена, а їх наконечники - окислені. Якщо є пошкодження проводів, замініть несправний провід.

Корисна порада
Найбільш простий і в той же час ефективний спосіб перевірки високовольтних проводів — перевірка в темряві. Встановіть автомобіль в темному місці, заведіть двигун і відкрийте капот. Огляньте високовольтні дроти. Якщо порушена ізоляція проводів, ви побачите характерне іскріння синьо-фіолетового кольору («північне сяйво»). В цьому випадку високовольтні дроти вимагають обов'язкової заміни.

свічки запалювання

3. Виверніть свічки запалювання (див. «Заміна та обслуговування свічок запалювання»).

Наконечники високовольтних проводів

Попередження
При знятті наконечників високовольтних проводів ніколи не тягніть за сам провід. Візьміться рукою безпосередньо за наконечник і, провертаючи його з боку в бік, потягніть.

4. Уважно огляньте свічки і порівняйте їх зовнішній вигляд з фотографіями, наведеними в наступному підрозділі «Діагностика стану двигуна по зовнішньому вигляду свічок запалювання». Якщо свічка чорна і волога, її можна викинути.

5. Якщо всі свічки виглядають справними, встановіть їх на місце і підключіть високовольтні дроти. Порядок роботи циліндрів: 1-3-4-2; нумерація циліндрів (1, 2, 3, 4-й) ведеться від шківа колінчастого вала двигуна.

Заміна свічок запалювання

6. Візьміть запасну свічку. Будь-яким способом зафіксуйте її на двигуні.

Підключіть високовольтний провід 1-го циліндра до запасної свічки. Пустіть двигун. Якщо перебої двигуна не посилилися, замініть свічку в 1-м циліндрі відомо справною. Одягніть високовольтний провід і пустіть двигун. Якщо перебої посилилися, послідовно повторюйте цю процедуру з усіма циліндрами, щоб виявити несправну свічку.

Попередження
Надійний контакт корпусу свічки з «масою» обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, може призвести до пошкодження високовольтного ланцюга котушки запалювання або блоку системи управління двигуном.
Описану вище перевірку намагайтеся провести за максимально короткий відрізок часу, так як каталітичні нейтралізатори при тривалому надходженні в них незгорілого бензину можуть вийти з ладу через перегрів, оскільки бензин буде згоряти в них.

Якщо в результаті вжитих заходів перебої двигуна не усунуто, перевірте компресію в кожному з циліндрів (див. «Перевірка компресії в циліндрах»). Нормальна компресія - більше 1,0 МПа (10 кгс/см2), відміну більш 0,1 МПа (1 кгс/см2) в одному циліндрі свідчить про необхідність ремонту двигуна.

Зміст

Запчастини

Форсунка паливна (480EF-1112010)

Форсунка паливна (480ef-1112010) 480 грн.
Форсунка паливна (480ef-1112010) 480 грн.
Форсунка паливна (CDN) A15 CK 480EF-1112010 0280156262 1106013158 (CDN6063) 596 грн.
Форсунка паливна Chery Amulet/Karry (480EF-1112010) 420 грн.
Форсунка паливна A15 CK 0280156262 1106013158 (480EF-1112010) 580 грн.
Форсунка паливна (480ef-1112010) 480 грн.

Свічка запалювання (A11-3707110BA)

Свічка запалювання Chery Amulet/Karry (A11-3707110BA) 99 грн.
Свічка запалювання 3 контакта (4шт) A13 A15 A21 B11 M11 S12 S21 (A11-3707110BA) 250 грн.
Свічка запалювання 3 контакта (1шт) (оригінал) A13 A15 A21 B11 M11 S12 S21 (A11-3707110BA) 238 грн.
Свеча зажигания 3 лепестка NGK (a11-3707110ba) 230 грн.
Свічка запалювання 3 пелюстки ORIJI (a11-3707110ba) 143 грн.
Свічка запалювання 3 пелюстки оригінал (a11-3707110ba) 233 грн.
Свічка запалювання 3 пелюстки ORIJI (a11-3707110ba) 143 грн.
Свічка запалювання (3 контакта) TORCH (a11-3707110ba) 125 грн.
Свічка запалювання 3 пелюстки оригінал (a11-3707110ba) 233 грн.
Свеча зажигания Chery Amulet/Karry CHAMPION (A11-3707110BA-CHAMPION) 197 грн.
Свічка запалювання Chery Amulet/Karry DENSO (A11-3707110BA-DENSO) 215 грн.
Свеча зажигания Chery Amulet/Karry (оригинал) (A11-3707110BA-1) 197 грн.
Свеча зажигания 3 лепестка NGK (a11-3707110ba) 230 грн.
Ви переглядали
.