РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Опалення (кондиціонування) і вентиляція салону

Системи вентиляції, опалення та кондиціонування повітря, встановлені на автомобілі, ефективно діють при закритих вікнах і являють собою єдиний комплекс, що забезпечує максимально комфортні умови в автомобілі незалежно від погодних умов і температури навколишнього середовища. Температура в салоні регулюється змішуванням холодного і гарячого повітря. Блок охолодження системи кондиціонування знижує температуру і вологість повітря, очищає його від пилу. Обігрівач підвищує температуру повітря при будь-яких режимах роботи системи.

Комплекс забезпечує малоінерційне регулювання температури повітря, практично не залежить від швидкості руху автомобіля. Кількість що надходить в салон повітря в основному визначається режимом роботи вентилятора, тому його потрібно включати навіть під час руху з високою швидкістю.

Зовнішнє повітря може надходити в салон через вікна дверей при опущених стеклах і повітрянагнітач, розташований перед вітровим склом. Повітря з повітронагнітача може надходити в салон автомобіля через сопла обдування вітрового скла, бічні і центральні сопла, а також через нижні сопла корпусу обігрівача.

Обсяг, температуру, напрям і інтенсивність повітряних потоків регулюють перемикачами, встановленими в блоці управління системою опалення (кондиціонування) і вентиляції.

Рукоятка регулятора температури

Для зміни температури роступаючого в салон повітря обертайте рукоятку регулятора температури. Синя мітка шкали відповідає подачі максимально охолодженого повітря, червона - максимально підігрітого. При середньому положенні рукоятки в салон подається повітря при температурі навколишнього середовища.

Режими роботи вентилятора

Для збільшення інтенсивності подачі повітря в салон під час руху і забезпечення подачі повітря в нерухомий автомобіль включіть рукояткою перемикача один з чотирьох режимів роботи вентилятора повітронагнітача.

Регулятор розподілу потоків повітря

Для зміни напрямку подачі повітря виберіть рукояткою регулятора розподілу потоків повітря один з наступних варіантів (за годинниковою стрілкою):

- подача повітря в верхню частину салону (через бічні і центральні сопла панелі приладів);
- Подача повітря в верхню і нижню частини салону (через бічні і центральні сопла панелі приладів, а також через нижні сопла корпусу обігрівача);
- Подача повітря в нижню частину салону (через нижні сопла корпусу обігрівача);
- Подача повітря на вітрове скло (через сопла обдування вітрового скла).

Ручку регулятора можна встановлювати в проміжні положення для більш точного налаштування.

Кнопка включення кондиціонера

Для охолодження повітря, що надходить в салон автомобіля, натисніть на кнопку включення кондиціонера (якщо він встановлений на автомобілі). При включенні кондиціонера в кнопці загориться контрольна лампа. Для виключення кондиціонера повторно натисніть на кнопку (контрольна лампа згасне).

Примітка
Кондиціонер не включиться, якщо перемикач режимів роботи вентилятора встановлений в положення «О» (Вентилятор вимкнений). Це не є ознакою несправності, а передбачено конструкцією.

Попередження
Включення кондиціонера під час роботи двигуна в тяжких умовах (затяжні підйоми, інтенсивний міський рух та ін.) може привести до перегріву двигуна. Слідкуйте за показаннями покажчика температури охолоджуючої рідини: якщо температура перевищує допустиме значення, вимкніть кондиціонер. При тривалих поїздках в умовах міського руху ефективність роботи кондиціонера може знизитися через напружений тепловий режим двигуна. Це не є ознакою несправності, при русі в нормальних дорожніх умовах кондиціонер буде працювати як і раніше ефективно.

Кнопка включення режиму рециркуляції

Для включення режиму рециркуляції натисніть на відповідну кнопку (в ній загориться контрольна лампа). При включеному режимі рециркуляції зовнішнє повітря не надходить в салон, а вентилятор повітронагнітача забезпечує циркуляцію повітря всередині салону. Цей режим використовують для швидкого прогрівання салону в холодну пору року, а також при підвищеній запиленості та загазованості навколишнього повітря.

Попередження
Не рекомендується тривале включення режиму рециркуляції під час руху автомобіля, так як це зазвичай призводить до запотніння стекол.

В залежності від різних комбінацій включення перемикачів блоку управління система опалення і вентиляції працює в наступних основних режимах:

Максимальний режим охолодження

-максимальний режим охолодження. Використовується в жарку погоду і після тривалої стоянки на сонці для швидкого охолодження повітря в салоні. У цьому випадку перед включенням кондиціонера рекомендується ненадовго відкрити вікна, щоб видалити з салону нагріте повітря. Кондиціонер і режим рециркуляції повітря повинні бути включені;

Нормальний режим охолодження

-нормальний режим охолодження. Використовується при поїздках по місту і за містом при помірно теплій погоді. Кондиціонер повинен бути включений, режим рециркуляції - вимкнений;

Режим вентиляції

-режим вентиляції. Використовується для провітрювання салону. Швидкість роботи вентилятора обігрівача можна змінювати за бажанням;

Максимальний режим опалення

-максимальний режим опалення. Використовується при дуже низькій температурі навколишнього середовища і для швидкого прогрівання повітря в салоні після тривалої стоянки. Кондиціонер повинен бути вимкнений, а режим рециркуляції - включений;

Нормальний режим опалення

-нормальний режим опалення. Використовується в холодну пору року для підтримки оптимальної температури повітря в салоні після його інтенсивного прогрівання в максимальному режимі опалення. Кондиціонер і режим рециркуляції повітря повинні бути вимкнені;

Режим видалення вологи або інею з вітрового скла

-режим видалення вологи або інею з вітрового скла. Використовується для швидкого усунення запотівання скла при підвищеній вологості повітря. Кондиціонер повинен бути включений, а режим рециркуляції - вимкнений;

Режим обдування вітрового скла і стекол передніх дверей

-режим обдування вітрового скла і стекол передніх дверей. Застосовується для запобігання запотівання скла при підвищеній вологості повітря. Кондиціонер може бути включений або вимкнений. Режим рециркуляції повинен бути вимкнений.

Примітка
Для того щоб стекла не запотівали в дощову погоду, включіть режим їх обдування при вимкненому обігрівач, так як різниця значень температури поверхні скла і повітря, що подається може викликати конденсацію вологи.

Корисні поради
Для більш ефективної дії вентиляції та опалення при швидкості руху автомобіля менше 50 км/год і при проїзді особливо запилених ділянок доріг із закритими вікнами (для створення надлишкового тиску повітря в салоні, що запобігає підсмоктування пилу) рекомендуємо включати перемикачем вентилятор обігрівача на малу або максимальну швидкість. Для прискореного усунення запотівання заднього скла і звільнення його від криги і снігу включіть обігрів скла.
Якщо ви не використовуєте кондиціонер тривалий час, необхідно раз на тиждень ненадовго включати його при працюючому двигуні для відновлення шару мастила на деталях компресора і ущільненнях.

Зміст

Запчастини

Кнопка керування кондиціонером (A11-8112013)

Кнопка кондиціонера A15 (A11-8112013) 199 грн.
Кнопка керування кондиціонером Chery Amulet (A11-8112013) 202 грн.
Кнопка кондиціонера Оригінал (a11-8112013) 248 грн.
Кнопка включения кондиционера (a11-8112013) 229 грн.

Блок керування кондиціонером (A15-8112010)

Блок керування кондиціонером (без кнопок) Chery Amulet (A15-8112010) 731 грн.
Блок керування кондиціонера (без кнопок) A15 (A15-8112010) 906 грн.
Блок керування обігрівача PREMIUM (a15-8112010) 732 грн.
Блок управления кондиционера (без кнопок) (CDN) A15-8112010 (CDN6049) 1045 грн.
.