РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Експлуатація автомобіля в гарантійний період

Експлуатація автомобіля в гарантійний період характеризується двома основними моментами:

1) періодом обкатки автомобіля (пробіг перших 1500-2000 км);

2) можливістю усунення виникаючих несправностей на сервісних станціях за рахунок заводу-виготовлювача.

У гарантійний період рекомендується:

- Строго дотримуватися правил обкатки автомобіля (див. «Обкатка автомобіля»);

- Уважно вивчити гарантійні зобов'язання заводу-виробника автомобіля і організації, що продала вам автомобіль, і строго виконувати умови гарантії зі свого боку;

- В початковий період експлуатації вивчити характерні особливості роботи вашого автомобіля в різних режимах (показання приладів в комбінації, шуми при роботі агрегатів і русі автомобіля, особливості пуску двигуна, перемикання передач і т.п.), щоб оперативно виявити виникаючі зміни і грамотно викласти претензії при відвідуванні сервісної станції;

- Для економії вашого часу, якщо виникаючі несправності не впливають на безпеку експлуатації автомобіля, усувати їх одночасно з проведенням технічного обслуговування.

Проводьте технічне обслуговування і ремонт автомобіля в гарантійний період тільки на атестованих заводом-виробником підприємствах технічного обслуговування (СТО), адреси яких наведені в сервісній книжці. Працівники СТО зобов'язані внести в талони сервісної книжки відмітки про проходження технічного обслуговування і гарантійного ремонту із зазначенням проведених робіт, інакше гарантія на автомобіль анулюється.

Крім того, власник автомобіля позбавляється гарантійного обслуговування в наступних випадках.

1. Порушення вказівок і вимог, викладених в керівництві з експлуатації заводу-виробника.

2. Недотримання зазначеного у сервісній книжці міжсервісного пробігу між плановими технічними обслуговуваннями.

3. Пошкодження автомобіля в результаті дорожньо-транспортної пригоди.

4. Самостійне зняття і ремонт вузлів і агрегатів автомобіля в гарантійний період.

5. Заміна стандартних вузлів і агрегатів на непередбачені конструкцією автомобіля.

6. Установка додаткового обладнання, не рекомендованого заводом-виробником.

7. Використання автомобіля в гонках або змаганнях.

Зміст

.