РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Зняття, дефектування та встановлення маховика

Маховик знімають для заміни заднього сальника колінчастого валу, для заміни при пошкодженні зубчастого обода маховика та для шліфування поверхні під ведений диск зчеплення.

Ви повинні: торцева головка «на 16», монтажна лопатка.

1. Зніміть коробку передач (див. «Зняття та встановлення коробки передач», стор. 127) та зчеплення (див. «Зняття та встановлення змішування»).

2. Викрутіть шість болтів кріплення маховика, утримуючи маховик від провертання.

3. Зніміть маховик.

4. Перевірте стан зубів обода маховика та у разі їх пошкодження замініть маховик.

5. Замініть маховик, якщо на поверхні прилягання веденого диска зчеплення або фланця колінчастого валу з'явилися ризики та задираки.

6. Перевірити і прошліфувати маховик можна в майстерні, що має спеціальне обладнання. Биття маховика, виміряне за зубчастим вінцем, не повинно перевищувати 0,15 мм. Для видалення глибоких рисок і задирів поверхню прилягання веденого диска можна прошліфувати, шар металу, що знімається, не повинен бути більше 0,3 мм.

Примітка:
Маховик встановлюється в одному визначеному положенні.

Для правильної установки в одному з отворів маховика встановлена спеціальна втулка...

...а в різьбовому отворі на фланці колінчастого валу виконано виїмку під установкову втулку.

7. Встановіть маховик і всі зняті вузли в послідовності, зворотній знімання. Різьблення болтів кріплення маховика змастіть анаеробним фіксатором різьблення, попередньо знежиривши болти та різьбові отвори під них, і затягніть моментом 88 Н-м.

Зміст

.