РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Двигун не заводиться

Прийоми пуску двигуна з системою упорскування палива одні й ті самі за будь-якої температури зовнішнього повітря та рідини в системі охолодження двигуна. Для пуску достатньо лише включити стартер, не торкаючись педалі управління дросельною заслінкою. Система керування двигуном самостійно встановить необхідні для пуску параметри подачі палива та випередження запалення.

Корисні поради:
Практично у всіх інструкціях до автомобіля міститься рекомендація при пуску двигуна обов'язково вичавити зчеплення. Ця рекомендація виправдана тільки в разі пуску в сильний мороз, щоб не витрачати енергію акумулятора на провертання валів і шестерень коробки передач в маслі, що загуснула. В інших випадках цей захід спрямований лише на те, щоб автомобіль не рушив, якщо за забудькуватістю включена передача. Цей прийом шкідливий для двигуна, так як при стиснутому зчепленні через нього на завзятий підшипник колінчастого валу передається значне зусилля, а при пуску (особливо холодному) мастило до нього довго не надходить. Підшипник швидко зношується, колінчастий вал отримує осьовий люфт, а рушання з місця починає супроводжуватися сильною вібрацією. Щоб не псувати двигун, візьміть у звичку перевіряти перед пуском положення важеля перемикання передач і пускати двигун при затягнутому ручному гальмі, не вичавлюючи зчеплення без крайньої необхідності.

1. Відкрийте капот, потягнувши рукоятку приводу його замка.

2. Виміряйте масловимірювальним щупом рівень олії.

3. Він має бути між мітками «L» (мінімальний рівень) та «Р» (максимальний рівень).

4. Перевірте рівень охолоджувальної рідини.

5. Огляньте двигун та підкапотний простір. Зверніть увагу на потіки бензину, олії та охолоджуючої рідини. Переконайтеся в цілості електропроводки. Перевірте посадку наконечників дротів високої напруги в гніздах модуля запалювання.

6. Сядьте за кермо та увімкніть запалювання, повернувши ключ у вимикачі (замку) запалювання в положення «ON». При цьому ввімкнеться електробензонасос. Не закриваючи капот (у разі дощу або снігопаду прикрийте його), пустіть двигун, повернувши ключ у вимикачі запалювання у положення «START».

Корисні поради:
Капот краще закрити після того, як двигун почне працювати. Перед цим бажано ще раз оглянути двигун, переконатися у відсутності течій палива, олії, рідини, що охолоджує, сторонніх звуків у його роботі.
Якщо з будь-якої причини під час невдалої спроби пуску будуть залиті свічки запалювання, скористайтеся режимом продувки циліндрів. Для цього натисніть на педаль акселератора до упору та увімкніть стартер. У цьому режимі подача палива відсутня і з циліндрів потоком свіжого повітря буде видалено зайвий бензин, при цьому свічки запалення сушаться. Після продування повторіть спробу запуску у звичайному порядку.

Якщо двигун не завівся, існують три основні причини:
- не працює система пуску;
- не працює система запалювання; - не працює система живлення.

Примітка:

Крім перерахованих основних причин, двигун може не пускатися при несправності клапана продування адсорбера або при підсмоктуванні повітря через з'єднання шлангів системи уловлювання парів палива.

Зміст

.