РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Впав тиск мастила

У комбінації приладів вашого автомобіля є сигналізатор аварійного падіння тиску олії у двигуні. Для надійної роботи двигуна необхідно, щоб у системі змащення двигуна постійно забезпечувався досить високий тиск.

Попередження:
Якщо при працюючому двигуні спалахує сигналізатор аварійного падіння тиску масла і продовжує горіти при підвищеній частоті обертання, то це тривожна ознака, Потрібно негайно припинити рух, зупинити двигун і з'ясувати причину. Подальша робота двигуна при зниженому тиску масла може призвести до серйозної його поломки та великих фінансових витрат на ремонт.

Перевірка системи мастила

1. Відкрийте капот. Не поспішайте одразу перевіряти рівень олії у двигуні, дайте йому стекти в масляний картер, це займе дві-три хвилини. За цей час уважно огляньте двигун - чи немає на ньому свіжих потік олії.

2. Загляньте під передню частину автомобіля - чи не пробити масляний картер двигуна, чи немає там течі.

Примітка:
На автомобіль встановлений захист масляного картера, що оберігає його від ударів, що вилітають з-під коліс, порівняно невеликим камінням. Однак при ударі об бордюр або великий камінь захист може прогнутися і картер буде пошкоджений.

3. Зверніть увагу на масляний фільтр. Олія може підтікати з-під гумової прокладки фільтра, якщо вона пошкоджена або слабко затягнутий фільтр. Іноді буває досить трохи довернути його до погодинної стрілки.

Попередження:
Про гарячі деталі двигуна можна обпектися, тому одягніть рукавички та одяг з довгими рукавами.

4, Вийміть масляний щуп, протріть його обтиральною тканиною і поверніть на місце. Ще раз дістаньте щуп і перевірте рівень олії. Він повинен знаходитися між зерхнею та нижньою мітками.

5. Якщо рівень масла нижчий від мітки, долийте масло до норми.

6. Пустіть двигун. Якщо при нормальному рівні сигналізатор аварійного падіння тиску олії згас, можна продовжувати рух. Якщо сигналізатор все одно світиться, перевірте справність датчика тиску масла. Він встановлений за блоку циліндрів, зверненої до радіатора системи охолодження. Виверніть штатний датчик тиску масла та встановіть на його місце механічний манометр. Якщо тиск при нормальній частоті обертання холостого ходу більше 0,1 МПа (1,0 кгс/см2) і підвищується зі зростанням числа обертів, несправні датчик або його електричний ланцюг. тиску олії»).

Корисні поради:
Якщо у вас немає манометра, залишається лише перевірити надійність контакту в колодці з проводами датчика або замінити датчик на свідомо справний.

Якщо після усунення всіх видимих причин тиск масла у двигуні недостатньо (горить сигналізатор аварійного падіння тиску масла), проведіть діагностику та ремонт двигуна.

Попередження:
Не намагайтеся доїхати до гаража – двигун вийде з ладу. Відбуксуйте автомобіль із непрацюючим двигуном для ремонту.

Зміст

.