РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Перебої у роботі двигуна

При перебоях двигун нерівно працює на холостому ході, не розвиває достатньої потужності, підвищено витрачає бензин. Перебої, як правило, пояснюються несправністю форсунок або електробензонасоса (див. «Система живлення»), свічок запалювання або одного з циліндрів, підсмоктуванням повітря в один з циліндрів. Потрібно знайти несправність та по можливості усунути її.

1. Пустіть двигун і залиште його працювати на неодруженому ходу. Підійдіть до вихлопної труби та прислухайтеся до звуку вихлопу. Можна піднести руку до зрізу вихлопної труби ~ так перебої відчуваються краще. Звук має бути рівним, «м'яким», одного тону. Бавовни з вихлопної труби через регулярні проміжки часу свідчать про те, що один циліндр не працює через виходу з ладу свічки, відсутність іскри на ній, при відмові форсунки, а також про сильне підсмоктування повітря в один циліндр або значне зниження компресії в ньому. Бавовна через нерегулярні проміжки часу виникає через забруднення розпилювачів форсунок, сильного зносу або забруднення свічок запалювання. Якщо бавовна лунає через нерівні проміжки часу, можна спробувати самостійно замінити весь комплект свічок незалежно від пробігу та зовнішнього вигляду, проте краще це робити після звернення на автосервіс для діагностики та ремонту системи керування двигуном.

2. Якщо бавовна нерегулярна, зупиніть двигун і відкрийте капот. Перевірте стан проводів запалювання. На проводах високої напруги не повинна бути пошкоджена ізоляція, а їх наконечники окислені. Якщо є пошкодження дротів, замініть несправний дроти.

Корисні поради:
Найбільш простий і в той же час ефективний спосіб перевірки проводів високої напруги - перевірка в темряві. Встановіть автомобіль на темному місці, заведіть двигун і відкрийте капот. Огляньте проводи високої напруги. Якщо ізоляція проводів порушена, ви побачите характерне іскріння синьо-фіолетового кольору («північне сяйво»). У цьому випадку проводи треба обов'язково замінити.

3. Зніміть наконечники дротів високої напруги.

Попередження:
При знятті наконечників дротів високої напруги ніколи не тягніть за провід. Візьміться рукою безпосередньо за наконечник і, повертаючи його з боку на бік, потягніть і зніміть зі свічки запалювання.

4. Викрутіть свічки ключом (див. «Заміна та обслуговування свічок запалювання»).

5. Уважно огляньте свічки та порівняйте їх зовнішній вигляд із фотографіями, наведеними у підрозділі «Діагностика стану двигуна на вигляд свічок запалювання». Зазор між електродами свічки має бути 0,3 мм. Якщо свічка чорна та волога, її можна викинути.

6. Якщо всі свічки виглядають справними, встановіть їх на місце та підключіть дроти високої напруги. Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2, нумерація циліндрів (1, 2, 3,4) ведеться від шківа колінчастого валу двигуна,

7. Візьміть запасну свічку. Будь-яким способом зафіксуйте її на двигуні. Пустіть двигун. Якщо перебої двигуна не посилилися, замініть свічку в 1-му циліндрі свідомо справною. Якщо перебої посилилися, повторюйте цю процедуру з усіма циліндрами, щоб виявити несправну свічку.

Попередження:
Обов'язковим є надійний контакт корпусу свічки з «масою», оскільки при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, можливе пошкодження високовольтного ланцюга модуля запалювання або блоку системи керування двигуном.
На описану вище перевірку постарайтеся витратити якнайменше часу: каталітичний нейтралізатор при тривалому надходженні в нього незгорілого бензину може вийти з ладу через перегрівання, оскільки бензин згорятиме в ньому.

8. Якщо в результаті вжитих заходів перебої двигуна не усунуті, перевірте компресію в кожному з циліндрів (див. «Перевірка компресії в циліндрах»). Нормальна компресія - не менше 11 кгс/см2, різниця понад 1 кгс/см2 в одному циліндрі свідчить про необхідність ремонту двигуна.

Зміст

.