Передньопривідний п'ятимісний седан (клас С) Geely МК виробляють з 2006 року в Китаї під маркою Jingang Kingkong. У 2006-2008 роках автомобіль збирали в м. Катеринбурзі на заводі AMYR, а з 2010 року стали випускати в м. Черкеську на підприємстві «Дервейс». У 2011 році на базі автомобілів Geely МК та Geely МК 2 (випускався в Китаї) розпочалося виробництво моделі Geely МК Cross з кузовом хетчбек.
Автомобілі відповідають екологічному стандарту Євро-4.
У Росії автомобілі оснащують бензиновим двигуном об'ємом 1,5 л, потужністю 94 л.с. та механічною 5-ступінчастою коробкою передач.
Автомобіль Geely МК пропонують у трьох комплектаціях:
«База» - гідропідсилювач керма, подушка безпеки для водія, центральний замок з ДУ, сигналізація, кондиціонер, підігрів передніх сидінь та бічних дзеркал, електропривід дзеркал, світлодіодні покажчики повороту в дзеркалах, аудіопідготовка (4 динаміки + антена), протитуманні , рульова колонка з регулюванням нахилу, регульовані по висоті ремені безпеки;
«Комфорт» - додатково до комплектації «База» включає антиблокувальну систему (ABS) та систему розподілу гальмівних сил (EBD), електричні склопідйомники, подушку безпеки переднього пасажира;
«Елеганс» - додатково до комплектації «Комфорт» включає шкіряну оббивку сидінь, люк у даху з електроприводом та легкосплавні колісні диски.
Автомобіль Geely МК Cross випускався в комплектаціях «Комфорт» та «Люкс», які відповідають комплектаціям «Комфорт» та «Елеганс» автомобіля Geely
На автомобілі встановлюють поперечно розташований чотирициліндровий бензиновий двигун об'ємом 1.5 л (94 л.с.).
Кузов автомобіля - несучий, суцільнометалевий, звареної конструкції з навісними крилами, дверима, капотом типу седан (Geely МК) або хетчбек (Geely МК Cross).
Мал. 1.1. Габаритні розміри автомобіля Geely МК
Трансмісія виконана за передньопривідною схемою з приводними валами різної довжини. Автомобілі оснащені 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Передня підвіска типу Макферсон, незалежна, пружинна, зі стабілізатором поперечної стійкості, з гідравлічними амортизаторними стійками.
Задня підвіска - напівзалежна балка, з гідравлічними амортизаторними стійками та крученими пружинами.
Тормозні механізми передніх коліс - дискові, вентильовані, задніх коліс - барабанні. У гальмівні механізми задніх коліс вбудовані механізми гальма стоянки.
Рульове керування травмобезпечне, з кермовим механізмом типу шестерня, з гідропідсилювачем. У маточині рульового колеса розташована подушка безпеки водія.
Габаритні розміри автомобіля Geely МК показані на рис. 1.1, автомобіля Geely МК Cross – на рис. 1.2. Технічні характеристики автомобілів наведено у табл. 1.1.
Рис. 1.2. Габаритні розміри автомобіля Geely МК Cross
Елементи автомобіля, розташовані в підкапотному просторі, та основні агрегати представлені на рис. 1.3-1.5.
Мал. 1.3. Підкапотний простір автомобіля з двигуном 1,5 л: 1 – корпус повітряного фільтра; 2 - бачок гідропідсилювача рульового керування; 3 - покажчик рівня есла (масловимірювальний ідуп); 4 - пробка маслоналивної горловини; 5 – дросельний вузол; 6 - впускний колектор; 7 - адсорбер системи уловлювання парів палива; 8 - сезонний кран обігрівача; 9 - бачок головного гальмівного циліндра та головного циліндра вимикання зчеплення; 10 – гідроелектронний модуль ABS; 11 - монтажний блок реле та запобіжників; 12 – акумуляторна батарея; 13 - розширювальний бачок системи охолодження двигуна; 14 – модуль запалення; 15 – пробка радіатора системи охолодження двигуна; 16 – термоекран випускного колектора; 17 - свічкові колодязі; 18 - горловина бачка омивача вітрового вікна; 19 – ідентифікаційна табличка
Мал. 1.4. Основні вузли та агрегати автомобіля (вигляд знизу спереду): 1,10 - гальмівні механізми передніх коліс; 2, 9 – амортизаторні стійки; 3 – компресор кондиціонера; 4 – масляний картер двигуна; 5 - масляний фільтр; 6 - каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів; 7 – картер зчеплення; 8 – коробка передач; 11, 20 - наконечники рульових тяг; 12,19 – важелі передньої підвіски; 13 - привід лівого колеса; 14,18 - розпірка поперечки передньої підвіски; 15 – задня опора підвіски силового агрегату; 16 - поперечка передньої подаєски; 17 - привод правого колеса.
Мал. 1.5. Основні вузли автомобіля (вид знизу ззаду): 1,8 – амортизатор задньої підвіски; 2,7 – пружина задньої підвіски; 3 – наливна труба паливного бака; 4 – вентиляційна труба паливного бака; 5 – балка задньої підвіски; 6 – глушник; 9,13 – шарніри кріплення балки; 10 - труба додаткового глушника; 11 – паливний бак; 12-паливний фільтр
Параметр | Автомобіль Geely MK | Автомобіль Geely МК Cross |
---|---|---|
Загальні дані | ||
Кількість місць, включаючи місце водія | 5 | |
Споряджена маса, кг | 1138 | 1158 |
Повна маса, кг | 1460 | 1465 |
Габаритні розміри, мм | Див. Мал. 1.1 | Див. Мал. 1.2 |
Колісна база автомобіля, мм | Див. Мал. 1.1 | Див. Мал. 1.2 |
Максимальна швидкість, км/год | 165 | 160 |
Час розгону автомобіля з місця до 100 км/год, з | 18 | 17 |
Витрата палива, л/100 км: | ||
- міський цикл | 7.8 | 7.8 |
- заміський цикл | 6.3 | 6.5 |
- змішаний цикл | 6.8 | 6.8 |
Двигун | ||
Модель | МR479QА | |
Тип | Бензиновий, 16-клапанний, з двома розподільчими валами ООНС, з електронною системою управління | |
Кількість, розташування циліндрів | 4, рядне | |
Робочий об'єм, см3 | 1498 | |
Діаметр циліндра та хід поршня, мм | 78,7x77 | |
Максимальна потужність, к.с. | 94 | |
Частота обертання колінчастого валу, що відповідає максимальній потужності, мін-1 | 6000 | |
Максимальний момент, що крутить, Н-м | 128 | |
Частота обертання колінчастого валу, що відповідає максимальному моменту, що крутить, мін-1 | 3400 | |
Ступінь стиснення | 9.8 | |
Трансмісія | ||
Зчеплення | Однодискове, сухе, з діафрагмовою натискною пружиною та гасителем крутильних коливань, з гідравлічним приводом | |
Коробка передач | 5-ступінчаста, механічна, із синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу | |
Передавальні числа коробки: | ||
I передача | 3.182 | |
II передача | 1.895 | |
III передача | 1.250 | |
IV передача | 0.909 | |
V передача | 0.703 | |
передача заднього ходу | 3.083 | |
Передавальна кількість головної передачі | 4.308 | |
Ходова частина | ||
Передня підвіска | Незалежна, типу Макферсон, з гідравлічними амортизаторними стійками, витими пружинами та стабілізатором поперечної стійкості | |
Задня підвіска | Напівзалежна з гідравлічними амортизаторними стійками та крученими пружинами | |
Диски коліс | R15 | R16 |
Розмір шин | 185/60 R15 | 195/55 R16 |
Рульове керування | ||
Тип | Травмобезпечне, з гідропідсилювачем | |
Рульовий механізм | Шестерня - рейка | |
Тормозна система | ||
Робочі гальма: | ||
-передні | Дискові, вентильовані, з індикатором зносу | |
-задні | Барабанні зі стоянковим гальмом | |
Привід робочих гальм | Гідравлічний, двоконтурний, роздільний, виконаний за діагональною схемою, з вакуумним підсилювачем, антиблокувальною системою (ABS)* та електронною підсистемою розподілу гальмівних сил (EBD)* | |
Електрообладнання | ||
Система електропроводки | Однополюсний, негативний провід з'єднаний з "масою" | |
Номінальна напруга, В | 12 | |
Акумуляторна батарея | Стартерна, необслуговувана, ємністю 45 Ач | |
Генератор | Змінного струму, з вбудованим випрямлячем та електронним регулятором напруги | |
Стартер | Зі змішаним збудженням, дистанційним керуванням, з електромагнітним включенням та муфтою вільного ходу | |
Кузов | ||
Тип | Цільнометалевий, несучий, п'ятимісний седан | Цільнометалевий, несучий, п'ятимісний хетчбек |