РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Опалення, кондиціювання та вентиляція салону

При правильному використанні системи опалення, кондиціювання та вентиляції в салоні автомобіля створюється комфортний мікроклімат і виключається конденсація вологи на склі, що погіршує видимість. Для того, щоб система могла нагрівати або охолоджувати повітря, двигун повинен працювати.

Система опалення, кондиціювання та вентиляції салону є єдиним комплексом, що забезпечує максимально комфортні умови в автомобілі незалежно від погодних умов та температури навколишнього середовища. Система включає опалювальний прилад (підвищує температуру повітря при будь-яких режимах роботи системи), кондиціонер (його блок охолодження знижує температуру і вологість повітря) і блок повітронагнітача.

Зовнішнє повітря може надходити в салон через вікна дверей при опущених стеклах і короб притоку повітря, розташований перед вітровим склом. Повітря з короба припливу повітря надходить в салон автомобіля через сопла обдування вітрового скла, бічні і центральні сопла, через нижні сопла корпусу обігрівача.

Система забезпечує малоінерційне регулювання температури повітря, що практично не залежить від швидкості руху автомобіля.

Кількість, температуру, напрямок та інтенсивність повітряних потоків регулюють перемикачами, встановленими в блоці управління системою опалення, вентиляції та кондиціювання.

На панелі розташовані такі органи управління системою (рис. 1.10).

Рис. 1.10. Панель управління системою опалення, кондиціювання та вентиляції
Рис. 1.10. Панель керування системою опалення, кондиціювання та вентиляції

1 - кнопка включення кондиціонера. Щоб увімкнути та вимкнути кондиціонер, натисніть кнопку.

2 - кнопка включення обігрівача заднього скла та зовнішніх дзеркал заднього виду. При натисканні кнопки одночасно з обігрівом заднього скла включається обігрів зовнішніх дзеркал заднього виду.

3 - рукоятка вимкнення режиму рециркуляції повітря. При переміщенні рукоятки вправо повітря надходить у салон автомобіля зовні.

При лівому положенні рукоятки повітря циркулює в салоні автомобіля за замкненим циклом.

4 - ручка вибору напряму розподілу повітряних потоків у салоні. Для вибору режиму та напряму подачі повітря поверніть ручку:

- подача повітря у верхню частину салону;

- подача повітря у верхню та нижню частини салону;

- подача повітря в нижню частину салону;

- подача повітря в нижню частину салону, вітрове скло та скло передніх дверей;

- подача повітря на вітрове скло та скло передніх дверей.

5 - ручка регулятора швидкості обертання вентилятора. Для підвищення швидкості обертання вентилятора обертайте ручку за годинниковою стрілкою, для зниження проти годинникової стрілки. У крайньому лівому положенні ручки вентилятор вимкнено.

6 - ручка регулятора температури. Для підвищення температури повітря обертайте ручку за годинниковою стрілкою, для зниження температури проти годинникової стрілки.

Корисні поради:
Для більш ефективної дії вентиляції та опалення при швидкості руху автомобіля менше 50 км/год і при проїзді дуже запилених ділянок доріг із закритими вікнами (для створення надлишкового тиску повітря в салоні, що запобігає підсмоктуванню пилу) рекомендуємо включати перемикачем вентилятор обігрівача на малу або максимальну швидкість.
Для прискореного усунення запотівання заднього скла та звільнення його від льоду та снігу увімкніть обігрів скла.
Якщо ви не використовуєте кондиціонер тривалий час, необхідно раз на тиждень ненадовго включати його при працюючому двигуні для відновлення шару мастила на деталях компресора та ущільненнях.

Зміст

.