РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Установка поршня першого циліндра в положення ВМТ такту стиснення

Поршень першого циліндра встановлюють у положення ВМТ (верхня мертва точка) такту стиснення для того, щоб при проведенні робіт, наприклад, пов'язаних зі зняттям ременя приводу розподільчих валів, не порушувалося встановлення фаз газорозподілу. При порушенні фаз газорозподілу двигун не працюватиме нормально.

Виставляйте ВМТ за мітками на шківі колінчастого валу та нижньої частини кожуха ременя приводу газорозподільного механізму. Після цього обов'язково переконайтесь у збігу міток на передній кришці підшипника розподільчого валу випускних клапанів з отвором на шестерні приводу ГРМ. Якщо мітки не збігаються, значить, порушена установка фаз газорозподілу (поршень першого циліндра не встановлений положення ВМТ). У цьому випадку необхідно зняти ремінь приводу газорозподільного механізму та повернути розподільні вали до збігу міток.

Ви повинні: викрутка з хрестоподібним лезом, пасатижі, ключі «на 8», «на 10».

1. Встановіть важіль перемикання передач у нейтральне положення. Загальмуйте автомобіль гальмом стоянки.

2. Зніміть праве переднє колесо (див. «Заміна колеса»).

3. Переверніть колінчастий вал до збігу міток колінчастого валу двигуна на шківі колінчатого валу та мітки «0» на припливі нижнього кожуха ременя приводу газорозподільного механізму.

Корисні поради:
Колінчастий вал провертають для перевірки збігу міток за болт кріплення до нього шківа приводу допоміжних агрегатів. Крім цього, можна зробити це наступними способами (особливо при регулюванні зазорів у приводі клапанів, коли контроль за мітками на шківі колінчастого валу не потрібен):
1) увімкніть будь-яку передачу (краще IV) і повільно прокотіть автомобіль до суміщення міток;
2) вивішіть одне переднє колесо, увімкніть будь-яку передачу і потім повертайте вивішене колесо до суміщення міток.

4. Зніміть кришку головки блоку циліндрів (див. «Заміна прокладок кришки головки блоку циліндрів»).

5. Перевірте збіг міток на передній кришці підшипника розподільчого валу випускних клапанів з отвором на шестерні приводу ГРМ.

Зміст

.