РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Обкатка автомобіля

У початковий період експлуатації автомобіля (першу 2000 км пробігу) відбувається інтенсивний доробок деталей. Для підвищення надійності, довговічності та економічності автомобіля при його подальшій експлуатації та після капітального ремонту двигуна рекомендуємо виконувати наступні правила експлуатації автомобіля.

1. Перед кожним виїздом перевіряйте та при необхідності доводьте до норми тиск повітря у шинах.

2. Не допускайте роботи двигуна з підвищеною частотою обертання колінчастого валу (понад 4000 хв'1).

3. Вчасно, відповідно до дорожніх умов переходьте на нижчу передачу, щоб уникнути небажаних перевантажень двигуна.

4. Для кращого підробітку гальмівних колодок намагайтеся уникати різких гальмування.

5. При можливості уникайте їзди по глибокому снігу, піску, бруду.

6. Не буксируйте причіп і намагайтеся уникати буксирування інших автомобілів.

7. Застосовуйте «м'який» стиль водіння автомобіля, уникаючи різких розгонів, гальмування, маневрування.

8. Не перевищуйте навіть на спусках швидкості руху 90 км/год.

9. Періодично перевіряйте натяг ременя приводу допоміжних агрегатів (генератора, насоса гідропідсилювача рульового керування та компресора кондиціонера). У початковий період експлуатації ремінь може найінтенсивніше розтягуватися.

10. Слідкуйте за станом всіх кріпильних елементів автомобіля та за потреби підтягуйте їх. Особливу увагу звертайте на кріплення коліс, деталей рульового керування, передньої та задньої підвісок, труб системи випуску газів, що відпрацювали.

Після обкатки (2000 км) завітайте на станцію технічного обслуговування для проведення першого планового технічного обслуговування (ТО). Щоб гарантія продовжувала діяти, вимагайте від працівників СТО занесення в талони сервісної книжки позначки проведення ТО.

Після пробігу 2000 км обмеження знімаються, але для остаточного приробітку деталей двигуна автомобіль має пройти приблизно 3000 км.

Зміст

.