РусскийУкраїнськаЧас роботи: Пн-Пт: 9.00-18.00, Сб: 9.00-15.00, Нд: вихідний

Система живлення

ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ

До складу системи живлення входять деталі та вузли таких систем:

- подачі палива, що включає паливний бак, паливний модуль, трубопроводи, паливний фільтр і паливну рампу з форсунками;

- подачі повітря, до якого входять повітряний фільтр, дросельний вузол;

- уловлювання парів палива, що складається з адсорбера, клапана продування адсорбера та з'єднувальних трубопроводів.

Примітка:
Система уловлювання парів палива описана в окремому підрозділі (див. «Система уловлювання парів палива»), оскільки вона служить лише для виконання екологічних вимог щодо зниження токсичності.

Функціональне призначення системи подачі палива - забезпечення подачі необхідної кількості палива до двигуна на всіх робочих режимах. Двигун обладнаний електронною системою керування з розподіленим упорскуванням палива. У системі розподіленого упорскування функції сумішоутворення та дозування подачі паливоповітряної суміші в циліндри двигуна розділені; повітря подається системою подачі повітря, що складається з дросельного вузла і регулятора холостого ходу, а необхідну в кожен момент роботи двигуна кількість палива впорскується форсунками у впускний колектор. Такий спосіб керування дає можливість забезпечувати оптимальний склад горючої суміші в кожен конкретний момент роботи двигуна, що дозволяє отримати максимальну потужність при мінімально можливій витраті палива і низької токсичності газів, що відпрацювали. Керує системою упорскування палива (а також системою запалювання) електронний блок, який безперервно контролює за допомогою відповідних датчиків навантаження двигуна, швидкість руху автомобіля, тепловий стан двигуна, оптимальність процесу згоряння в циліндрах двигуна.

Особливістю системи упорскування автомобіля є синхронність спрацьовування форсунок відповідно до фаз газорозподілу (блок управління двигуном отримує інформацію від датчика положення колінчастого валу). Блок управління включає форсунки послідовно, а не попарно, як у системах асинхронного упорскування. Кожна форсунка включається через 720 ° повороту колінчастого валу. Однак на режимах пуску та динамічних режимах роботи двигуна використовується асинхронний метод подачі палива без синхронізації з обертанням колінчастого валу.

Основним датчиком для забезпечення оптимального процесу згоряння є керуючий датчик концентрації кисню у газах, що відпрацювали (лямбда-зонд). Він встановлений у випускному колекторі і спільно з блоком керування двигуном і форсунками утворює контур керування складом паливоповітряної суміші, що подається в двигун. За сигналами датчика блок управління двигуном визначає кількість незгорілого кисню у відпрацьованих газах і відповідно оцінює оптимальність складу паливоповітряної суміші, що надходить у циліндри двигуна в кожний момент часу. Зафіксувавши відхилення складу від оптимального 1:14 (паливо/повітря), що забезпечує найбільш ефективну роботу каталітичного нейтралізатора газів, що відпрацювали, блок управління за допомогою форсунок змінює склад суміші. Оскільки датчик концентрації кисню включений у ланцюг зворотного зв'язку блоку керування двигуном, контур керування складом паливоповітряної суміші є замкнутим.

Окрім датчика, що управляє, в систему випуску входить діагностичний датчик концентрації кисню, встановлений у приймальній трубі системи випуску відпрацьованих газів. За складом газів, що пройшли через нейтралізатор, він визначає ефективність роботи системи керування двигуном. Якщо блок управління двигуном за інформацією, отриманою від діагностичного датчика концентрації кисню, фіксує перевищення норми токсичності відпрацьованих газів, що не усувається таруванням система управління, то він включає в комбінації приладів сигналізатор несправності двигуна і заносить в пам'ять код помилки для подальшої діагностики.

Паливний бак пластмасовий, встановлений під підлогою кузова в його задній частині.

Для того, щоб пари палива не потрапляли в атмосферу, бак з'єднаний трубопроводом з адсорбером системи уловлювання парів палива.

З паливного модуля паливо подається у паливний фільтр, встановлений на паливному баку. Потім паливо надходить у паливну рампу, закріплену на впускному колекторі. З паливної рампи паливо впорскується форсунками в патрубки впускного колектора. Паливопроводи системи живлення є трубками і шлангами, що з'єднують між собою різні елементи системи.

Попередження:
Шланги системи живлення виготовлені за особливою технологією з маслобензостійких матеріалів. Застосування шлангів, що відрізняються за конструкцією від рекомендованих, може призвести до відмови системи живлення, а в деяких випадках і до пожежі.

Паливний модуль встановлений у фланцевий отвір паливного бака і включає електричний насос, фільтр грубої очистки палива і покажчик рівня палива в паливному баку.

Паливний модуль забезпечує подачу палива та встановлений у паливному баку, що знижує ймовірність утворення парових пробок, оскільки паливо подається під тиском, а не за рахунок розрідження. Крім цього покращується змащування та охолодження деталей паливного насоса. Паливний насос занурювальний, роторного типу, з електроприводом.

Паливна рампа (рис. 5.16) являє собою порожнисту деталь 4 з отворами для форсунок 2, 5, 8, 10 і з кронштейнами 3, 9 кріплення до головки блоку циліндрів. Форсунки ущільнені в отворах рампи та в отворах головки блоку циліндрів гумовими кільцями та закріплені фіксаторами. Рампа в зборі з форсунками вставлена хвостовиками форсунок в отвори впускного колектора та закріплена двома болтами.

 

Форсунки прикріплені до рампи, з якої до них подається паливо, а своїми розпилювачами входять до отворів впускного колектора. В отворах рампи та впускного колектора форсунки ущільнені кільцями 1 та 3 (рис. 5.17). Форсунка призначена для дозованого впорскування палива в циліндр двигуна і є високоточним електромеханічним клапаном. Паливо під тиском надходить з рампи каналами всередині корпусу форсунки до запірного клапана. Пружина підтискає голку запірного клапана до конусного отвору пластини розпилювача, утримуючи клапан у закритому положенні. Напруга, що подається від блоку управління двигуном через штекерні висновки 2 на обмотку електромагніту форсунки, створює в ній магнітне поле, що втягує сердечник разом з голкою запірного клапана всередину електромагніту. Конусний кільцевий отвір у пластині розпилювача відкривається, і паливо впорскується через дифузор корпусу розпилювача у канал впускний головки блоку циліндрів і далі в циліндр двигуна. Після припинення надходження електричного імпульсу пружина повертає сердечник та голку запірного клапана у вихідний стан - клапан замикається. Кількість палива, що впорскується форсункою, залежить від тривалості електричного імпульсу.

Рис. 5.16. Паливна рампа
Мал. 5.16. Паливна рампа: 1 - патрубок трубопроводу, що подає; 2, 5, 8,10 – форсунки; 3, 9 – кронштейни кріплення паливної рампи; 4 – паливна рампа; 6 – регулятор тиску палива; 7 - патрубок магістралі повернення палива

Рис. 5.17. Форсунка системи упорскування палива
Мал. 5.17. Форсунка системи упорскування палива: 1 - верхнє кільце ущільнювача; 2 – штекерні висновки обмотки електромагніту; 3 - нижнє кільце ущільнювача

Повітряний фільтр встановлений у правій частині моторного відсіку. Фільтр з'єднаний повітроводом з дросельним вузлом.

Фільтруючий елемент повітряного фільтра паперовий, плоский, з великою площею поверхні, що фільтрує.

Дросельний вузол є найпростішим регулюючим пристроєм і служить для зміни кількості основного повітря, що подається у впускну систему двигуна. Він встановлений на вхідному фланці впускного колектора. На вхідний патрубок 5 (рис. 5.18) дросельного вузла одягнений повітропровід, закріплений хомутом і дросельний вузол, що з'єднує, з повітряним фільтром.

У дросельному вузлі встановлено засувку, що повертається на осі. На корпусі дросельного вузла закріплено датчик положення дросельної заслінки 1 та регулятор холостого ходу 2.

У процесі експлуатації дросельний вузол не потребує обслуговування та регулювання, слідкуйте лише за станом гумових ущільнень, щоб уникнути підсмоктування повітря.


Мал. 5.18. Дросельний вузол: 1 - датчик положення дросельної заслінки; 2 – регулятор холостого ходу; 3 - штуцер відведення охолоджувальної рідини; 4 - штуцер підведення охолоджувальної рідини; 5 – вхідний патрубок; 6 - сектор дросельної заслінки

ПЕРЕВІРКА ТИСКУ У СИСТЕМІ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА

Основним критерієм справності системи живлення двигуна є тиск палива в паливній рампі.

При недостатньому тиску палива можливі:

- нестійка робота двигуна;

- зупинка двигуна на холостому ходу;

- підвищена або знижена частота обертання колінчастого валу на холостому ході;

- недостатня прийомистість автомобіля (двигун не розвиває повної потужності);

- ривки та провали в роботі двигуна під час руху автомобіля.

Для початку рекомендуємо перевірити надійність електричних контактів у колодках джгутів проводів вузлів системи упорскування, які відповідають за подачу палива (паливний насос, форсунки).

Перевірка тиску палива в системі живлення можлива лише за наявності манометра зі шлангом для підключення до паливної магістралі.

1. Увімкніть запалення і прислухайтеся, що протягом декількох секунд ви повинні почути звук роботи електробензонасоса. Якщо його не чути, перевірте електричний ланцюг живлення насоса.

Попередження:
Майте на увазі, що електробензонасос не вмикається, якщо в системі паливоподачі є тиск. Іншими словами, якщо ви попередньо вже включали запалювання і намагалися пустити двигун, то справний електробензонасос вже повинен був створити тиск у системі, тому відсутність звуку роботи електробензонасоса в даному випадку не є несправністю.

2. Знизьте тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

3. За допомогою бокорізів зніміть хомут паливного трубопроводу до паливної рампи...

4. ...і від'єднайте паливопровід від патрубка паливної рампи.

Примітка:
На паливному трубопроводі встановлений обжимний хомут одноразового застосування. Під час збирання встановіть новий хомут і обтисніть його бокорізами, щоб він надійно фіксував паливопровід.

Так виглядає новий, «необжатий» хомут.
Індикатором правильного обтискання хомута є величина зазору А. Вона повинна бути в межах 2,4 -2,8 мм. Якщо зазор більше, дотисніть хомут до норми, якщо менше замініть хомут.

5. Для перевірки тиску палива підключіть манометр з межею вимірювання не менше 5 кгс/см2 між трубопроводом для палива та паливною рампою.

При двигуні, що працює на холостому ході, тиск у паливопроводі повинен бути не менше 3,8 кгс/см2.

Можливі причини зниження тиску палива:

- несправний регулятор тиску палива;

- засмічений паливний фільтр;

- засмічений фільтр грубої очистки палива (встановлений у паливному модулі);

- несправний електробензонасос (встановлений у паливному модулі).

6. Зупиніть двигун і зменште тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

7. Від'єднайте манометр від паливного трубопроводу та штуцера паливної рампи.

8. Підключіть трубопровід до штуцера паливної рампи.

ЗНИЖЕННЯ ТИСКУ У СИСТЕМІ ЖИВЛЕННЯ ДВИГУНА

Попередження:
Паливо в системі живлення знаходиться під високим тиском, тому забороняється послаблювати з'єднання паливопроводів під час роботи двигуна або одразу після його зупинки. Для проведення робіт з ремонту системи живлення на щойно зупиненому двигуні необхідно попередньо знизити тиск у системі живлення.

1. Вимкніть запалювання.

2. Вийміть реле живлення двигуна, встановлене в монтажному блоці моторного відсіку.

3. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати до повного вироблення палива з паливної рампи. Після цього двигун затихне.

4. Вимкніть запалювання. Встановіть реле на місце. Тепер можна роз'єднувати паливопроводи.

ЗАМІНА ФІЛЬТРУЮЧОГО ЕЛЕМЕНТУ ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА

Відповідно до рекомендації заводу-виробника повітряний фільтр замінюють через кожні 20000 км пробігу. У важких умовах експлуатації повітряний фільтр рекомендується замінювати частіше.

1. Відтисніть фіксатори кріплення верхньої кришки повітряного фільтра.

2. Підніміть кришку повітряного фільтра.

3. ...і вийміть елемент, що фільтрує, з корпусу повітряного фільтра.

4. Встановіть у корпус новий фільтруючий елемент, попередньо звільнивши його від упаковки.

5. Встановіть кришку повітряного фільтра та зафіксуйте пружинні фіксатори.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ КОРПУСУ ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА

Ви повинні: ключ «на 10», викрутка з хрестоподібним лезом.

1. Послабте хомут кріплення повітроводу до корпусу повітряного фільтра...

2. ...і від'єднайте повітропровід від патрубка повітряного фільтра.

3. Відіжміть фіксатори кріплення кришки корпусу повітряного фільтра...

4. ...і зніміть кришку.

5. Вийміть фільтруючий елемент з повітряного фільтра.

6. Підтягніть викруткою і витягніть фіксатор пістона кріплення повітрозабірника.

7. Підтягніть викруткою...

8. ...і вийміть пістон кріплення повітрозабірника.

9. Зніміть повітрозабірник.

10. Викрутіть три болта кріплення корпусу повітряного фільтра...

11. ...і зніміть корпус повітряного фільтра.

12. Встановіть усі зняті деталі у порядку, зворотному зняття.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ПАЛИВНОГО МОДУЛЯ

Якщо падає потужність двигуна, виник підвищений шум або періодично чутно звуки, нехарактерні для нормальної роботи паливного насоса, то, швидше за все, вийшов з ладу паливний насос.

Попередньо перевірте тиск у системі подачі палива (див. «Перевірка тиску в системі живлення двигуна»).

Якщо тиск у системі менше 3,8 кгс/см2, це може бути викликано несправністю електронасоса, регулятора тиску палива або засміченням фільтруючих елементів.

Вам знадобиться; викрутка з плоским лезом, ємність для зливу палива, проставка, молоток.

1. Знизьте тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

2. Від'єднайте провід від клеми «мінус» акумулятора.

3. Зніміть подушку заднього сидіння (див. «Зняття та встановлення заднього сидіння»).

4. Підтягніть викруткою...

5. ...і відведіть убік кришку люка паливного модуля.

6. Натисніть на фіксатор колодки джгута проводів паливного модуля...

7. ...і від'єднайте колодку.

8. Стисніть пластмасові клямки фіксатора наконечника трубопроводу системи уловлювання парів палива...

9. ...і зніміть трубопровід зі штуцера паливного модуля.

10. Аналогічно від'єднайте наконечники напірного паливопроводу...

11. ...і паливопроводу магістралі повернення палива зі штуцерів паливного модуля.

12. Встановіть проставку, легкими ударами молотка послабте фланець кріплення паливного модуля...

13. ...і зніміть його.

14. Акуратно витягніть з паливного бака паливний модуль.

15. Якщо необхідно, витягніть прокладку з отвору в паливному баку...

16. ...і зніміть її.

17. Злийте з паливного модуля залишки палива в заздалегідь підготовлену ємність.

18. Відтисніть фіксатори.

19. Виведіть напрямні із пазів склянки...

20. ...поверніть та відведіть склянку убік.

21. Підтягніть викруткою і зніміть фіксуючу пружину.

22. Підтягніть викруткою фіксатори фільтра грубої очистки...

23. ...від'єднайте від штуцера електробензонасоса та зніміть фільтр грубої очистки.

Примітка:

Корпус фільтра грубої очистки нерозбірний і при заміні змінюється у зборі.

24. Встановіть фільтр грубої очистки та всі зняті раніше деталі у порядку, зворотному зняттю.

ЗАМІНА ПАЛИВНОГО ФІЛЬТРА

Паливний фільтр встановлений на паливному баку з лівого боку.

Ви знайдете викрутку з хрестоподібним лезом.

1. Знизьте тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

2. Натисніть на фіксатор кріплення наконечника...

3. ...і від'єднайте паливопровід від вхідного штуцера паливного фільтра,

4. Аналогічно від'єднайте паливопровід від вихідного штуцера паливного фільтра.

5. Викрутіть гвинт, що стягує, кронштейна кріплення паливного фільтра...

6. ...і вийміть паливний фільтр із кронштейна на паливному баку.

7. Встановіть новий паливний фільтр у порядку, зворотному зняття, таким чином, щоб стрілка на циліндричній частині корпусу фільтра збігалася з напрямком потоку палива. Наконечники паливних шлангів під'єднуйте до фільтра рухом уздовж штуцерів до фіксації фіксаторів.

Попередження:
Після встановлення паливного фільтра обов'язково перевірте при працюючому двигуні з'єднання паливного фільтра з паливопроводами на наявність витоків бензину. За необхідності повторіть операцію підключення паливопроводів до їхньої надійної фіксації. Якщо витоки з'єднань не будуть усунені, замініть гумові кільця ущільнювачів наконечників паливопроводів або паливопроводи в зборі.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ПАЛИВНОЇ РАМПИ

Ви повинні: ключ «на 10», бокорези.

1. Знизьте тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

2. Від'єднайте дріт від клеми мінус акумулятора.

3. Натисніть на фіксатор...

4. ...і від'єднайте колодку джгута дротів від форсунки.

5. Аналогічно від'єднайте колодки від інших форсунок.

6, Від'єднайте вакуумний шланг від регулятора тиску палива.

7. За допомогою бокорізів зніміть хомут паливного трубопроводу до паливної рампи...

8. ...і від'єднайте паливопровід від патрубка паливної рампи.

Примітка:
З'єднання паливопроводів виконано за допомогою обтискних хомутів одноразового застосування. Під час збирання встановіть нові хомути.

Так виглядає новий, «необжатий» хомут.
Індикатором правильного обтискання хомута є величина зазору А. Вона повинна бути в межах 2,4 -2,8 мм. Якщо зазор більше, дотисніть хомут до норми, якщо менше замініть хомут.

9. Викрутіть два болта кріплення паливної рампи до впускного колектора.

10. Подолаючи опір ущільнювальних кілець, від'єднайте паливну рампу з форсунками від впускного колектора.

11. За допомогою бокорізів зніміть хомут кріплення шланга...

12. ...і від'єднайте шланг від патрубка регулятора тиску палива.

Попередження:

Якщо при знятті паливної рампи будь-яка з форсунок залишиться в отворі впускного колектора, обов'язково замініть фіксатор кріплення цієї форсунки.

13.Встановіть паливну рампу у зворотному порядку, замінивши кільця ущільнювачів форсунок.

ЗАМІНА РЕГУЛЯТОРА ТИСКУ

Ви повинні мати викрутку з плоским лезом.

Примітка:
Для наочності робота показана на знятій паливній рампі.

1. Знизьте тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення двигуна»).

2. Від'єднайте провід від клеми «мінус» акумулятора.

3. Від'єднайте вакуумний шланг від регулятора тиску палива.

4. Підтягніть викруткою фіксатор регулятора тиску...

5. ...і вийміть його.

6. Вийміть регулятор тиску з місця встановлення.

7. Для зняття нижнього кільця ущільнювача підтягніть викруткою і зніміть його.

8. Для зняття верхнього кільця ущільнювача підтягніть викруткою і зніміть його.

9. Встановіть регулятор тиску у порядку, зворотному зняттю.

ЗНЯТТЯ, ПЕРЕВІРКА ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ФОРСУНОК

Можливі ознаки несправності форсунок:

- утруднений пуск двигуна;

- нестійка робота двигуна;

- зупинка двигуна на холостому ходу;

- підвищена частота обертання колінчастого валу на холостому ходу;

- двигун не розвиває повної потужності, недостатня прийомистість двигуна;

- ривки та провали в роботі двигуна під час руху автомобіля;

- підвищена витрата палива;

- підвищений вміст СО та СН у відпрацьованих газах;

- гартальне запалення внаслідок порушення герметичності форсунок.

Ви повинні: автотестер, викрутка з плоским лезом.

1. Зніміть паливну рампу (див. «Зняття та встановлення паливної рампи»).

2. Підтягніть викруткою фіксатор кріплення форсунки...

3. ...зніміть фіксатор кріплення...

4. ...і вийміть форсунку з паливної рампи.

5. Аналогічно витягніть інші форсунки.

6. Перевірте опір обмотки форсунки. Опір справної форсунки має бути 0,013-0,016 кОм. Якщо опір обмотки не відповідає нормі, замініть форсунку, оскільки вона неремонтопридатна.

Примітка:
Перевірку форсунок за формою факела палива, що розпилюється, і на герметичність проводьте на спеціалізованих станціях технічного обслуговування, оскільки така перевірка безпосередньо на автомобілі дуже пожежонебезпечна.

7. Підтягніть нижнє кільце ущільнювача...

8. ...і зніміть його.

9. Аналогічно зніміть верхнє кільце ущільнювача.

Попередження:
Замініть кільця ущільнювачів форсунок незалежно від їх стану.

10. Встановіть нові кільця ущільнювачів, змастивши їх моторним маслом.

Попередження:
Не допускається промивання форсунок зануренням у миючий склад, оскільки в цьому випадку буде пошкоджена їхня електрична частина.

11. Встановіть форсунки у порядку, зворотному зняття.

12. Встановіть паливну рампу на двигун і, приєднавши трубопроводи до рампи, пустіть двигун та перевірте герметичність з'єднання трубопроводу та ущільнень форсунок.

ЗНЯТТЯ І ВСТАНОВЛЕННЯ ДРОСЕЛЬНОГО ВУЗЛА

Ознаками не повністю закривається дросельної заслінки можуть бути підвищені частота обертання колінчастого валу на холостому ходу і витрата палива, при заслінці, що не повністю відкривається, двигун не розвиває повної потужності, недостатньо прийомист і в його роботі при русі автомобіля спостерігаються ривки і провали.

Окрім цього, описані недоліки в роботі двигуна можуть бути викликані забрудненням порожнин вузла або пошкодженням елементів ущільнення. За таких несправностей спочатку промийте дросельний вузол. Якщо в цьому випадку несправність не буде усунена, замініть вузол.

Ви повинні: ключі «на 13», викрутки з плоским лезом, пасатижі.

1. Послабте кріплення наконечника оболонки троса приводу дросельної заслінки до кронштейна на впускному колекторі...

2. ...і виведіть наконечник оболонки троса з паза кронштейна кріплення.

3. Від'єднайте наконечник троса приводу дросельної заслінки від сектора дросельної заслінки (див. «Заміна троса приводу дросельної заслінки»).

4. Стисніть вушка хомута, посуньте хомут з місця кріплення...

5. ...і від'єднайте шланг вентиляції картера від повітропроводу.

6. Послабте хомут кріплення повітроводу до дросельного вузла...

7. ...від'єднайте повітропровід від дросельного вузла і відведіть його убік.

8. Відкрутіть дві гайки Б і два болти А кріплення дросельного вузла.

9. Натисніть на фіксатор...

10. ...і від'єднайте колодку джгута проводів від датчика положення дросельної заслінки.

11. Підтягніть викруткою фіксатор колодки джгута проводів регулятора холостого ходу...

12. ...і від'єднайте колодку.

13. Зніміть зі шпильок дросельний вузол, відведіть його убік, стисніть пасатижами хомути кріплення шлангів системи охолодження...

14. ...і від'єднайте їх.

15. Зніміть дросельний вузол.

16. Зніміть прокладку дросельного вузла.

Попередження:
Замініть прокладку незалежно від стану.

17. Встановіть дросельний вузол та всі зняті деталі у порядку, зворотному зняттю.

ЗАМІНА РЕГУЛЯТОРА ХОЛОСТОГО ХОДУ

Ви повинні: ключ ТОРХ Т20, викрутка з плоским лезом.

1. Від'єднайте провід від клеми «мінус» акумулятора.

2. Підтягніть викруткою фіксатор колодки джгута проводів регулятора холостого ходу...

3. ...і від'єднайте колодку.

Примітка:
Для наочності наступні операції показані на знятому дросельному вузлі.

4. Викрутіть два гвинти кріплення регулятора холостого ходу до дросельного вузла...

5. ...і вийміть його.

6. Підтягніть викруткою кільце ущільнювача...

7. ...і зніміть його з регулятора холостого ходу.

8. Встановіть регулятор холостого ходу у порядку, зворотному зняттю.

ЗАМІНА ТРОСУ ПРИВОДУ ДРОСІЛЬНОЇ ЗАСЛИНКИ

Ви повинні: ключ «на 13», пасатижі, викрутка з плоским лезом.

1. Послабте гайки кріплення та регулювання наконечника оболонки троса на кронштейні впускного колектора.

2. Виведіть наконечник оболонки троса із паза кронштейна кріплення.

3. Від'єднайте наконечник тросу від сектора приводу дросельної заслінки.

4. У салоні автомобіля під панеллю приладів підтягніть викруткою і виведіть наконечник троса з паза в важелі...

5. ...і від'єднайте трос від педалі приводу дросельної заслінки.

6. Виведіть у моторний відсік та зніміть трос приводу дросельної заслінки.

7. Встановіть новий трос та всі зняті деталі у порядку, зворотному зняттю.

8. Повертаючи та переміщуючи гайки по наконечнику оболонки троса, відрегулюйте трос таким чином, щоб при ненатиснутій педалі виступ сектора упирався у шпильку на дросельному вузлі і при цьому трос був злегка натягнутий.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ПЕДАЛІ ПРИВОДУ ДРОСЕЛЬНОЇ ЗАСЛИНКИ

Ви повинні: ключ «на 10», викрутка з плоским лезом.

1. У салоні автомобіля під панеллю приладів підтягніть викруткою і виведіть наконечник троса з паза в важелі...

2. ...і від'єднайте трос від педалі приводу дросельної заслінки.

3. Відкрутіть дві гайки кріплення педалі до кузова...

4. ...і зніміть педаль приводу дросельної заслінки.

5. Встановіть педаль приводу дросельної заслінки у порядку, зворотному зняттю.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ПАЛИВНОГО БАКА

При виявленні витоку палива з бака рекомендується замінити бак, оскільки його ремонт зазвичай не призводить до позитивного результату. Якщо фільтр грубого очищення паливного модуля часто засмічується, зніміть та промийте бак.

Ви повинні: ключ «на 13», викрутки з плоским і хрестоподібним лезами.

1. Зменшіть тиск у системі живлення (див. «Зниження тиску в системі живлення»).

2. Від'єднайте провід від клеми «мінус» акумулятора.

3. Зніміть подушку заднього сидіння (див. «Зняття та встановлення заднього сидіння»).

4. Підтягніть викруткою...

5. ...і відведіть убік кришку люка паливного модуля.

6. Натисніть на фіксатор колодки джгута проводів паливного модуля...

7. ...і від'єднайте колодку.

8. Натисніть на фіксатор кріплення наконечника...

9. ...і роз'єднайте напірний паливопровід.

10. Аналогічно роз'єднайте трубопровід системи уловлювання парів палива...

11. ...і паливопровід магістралі повернення палива.

12. Послабте хомут, посуньте його по шлангу...

13. ...і від'єднайте від паливного бака шланг вентиляції паливного бака.

14. Послабте хомут, посуньте його по шлангу...

15. ...і від'єднайте від паливного бака наливний шланг.

16. Послабте два болти заднього кріплення...

17. ...і два болти переднього кріплення паливного бака.

18. Встановіть надійну опору під паливний бак.

19. Повністю викрутіть чотири болти кріплення паливного бака до кузова.

20. Спочатку опустіть ліву сторону паливного бака...

21.. ..потім виведіть із зачеплення з додатковим глушником праву сторону паливного бака.

22. Зніміть паливний бак.

23. Встановіть паливний бак у порядку, зворотному зняттю.

24. Залийте в бак паливо, пустіть двигун та перевірте герметичність всіх з'єднань паливопроводів.

ЗНЯТТЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ НАЛИВНОЇ ТРУБИ

Ви повинні: ключ «на 13», викрутка з хрестоподібним лезом.

1. Послабте хомут, посуньте його по шлангу...

2. ...і від'єднайте шланг вентиляції паливного бака.

3. Послабте хомут, посуньте його по шлангу...

4. ...і від'єднайте шланг від наливної труби.

5. Викрутіть два болта кріплення утримувача.

6. Викрутіть чотири болти кріплення наливної труби до кузова...

7. ...і зніміть наливну трубу.

8. Зніміть прокладку наливної труби та огляньте її. Замініть сильно деформовану або затверділу прокладку.

9. Встановіть наливну трубу у порядку, зворотному зняттю.

Зміст

.