Основним показником справності системи живлення двигуна є тиск палива у паливній рампі. Але спочатку рекомендуємо перевірити стан повітряного фільтра, оскільки ця проста процедура не займає багато часу. Після того, як ви переконаєтеся в чистоті повітряного фільтра, перевірте надійність електричних контактів у колодках джгутів проводів вузлів системи упорскування, що відповідають за подачу палива (електробензонасос, форсунки).
Перевірка тиску палива в паливній рампі двигуна можлива лише за наявності манометра з набором перехідників для підключення до паливного трубопроводу.
1. Увімкніть запалення та прислухайтеся: протягом декількох секунд ви повинні почути звук роботи електробензонасосу. Якщо його не чути, перевірте електричний ланцюг живлення електробензонасосу.
Попередження:
Майте на увазі, що електробензонасос не вмикається, якщо в системі паливоподачі є тиск. Іншими словами, якщо ви попередньо вже включали запалення і намагалися пустити двигун, то справний електробензонасос повинен був створити тиск у системі і його невключення в даному випадку не є несправністю.
2. Процедуру перевірки тиску палива наведено в розділі 5 «Двигун» (див. «Перевірка тиску в системі живлення двигуна»). При двигуні, що працює на холостому ході, тиск у паливопроводі повинен бути не менше 2,92 кгс/см2.
Можливі причини зниження тиску:
- несправність паливного насоса;
- забруднення сітчастого фільтра паливного модуля;
- засмічений паливний фільтр.
Спосіб усунення цих несправностей ви знайдете в розд. 5 «Двигун» (див. «Система живлення»).